شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا

شکست آمریکا در پروژه سوریه‌سازی ایران

یک استاد دانشگاه گفت: آمریکا در پروژه سوریه‌سازی ایران شکست خورد.

شکست آمریکا در پروژه سوریه‌سازی ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین الله کرم در برنامه "جام انقلاب" در رادیو انقلاب در خصوص کمپین من وکالت می‌دهم اظهار کرد: آمریکا بعد از شکست پروژه سوریه سازی در ایران موضوع من وکالت می‌دهم را مطرح کرد که هیچ جایگاهی ندارد جز اینکه دشمن می‌خواهد، پروژه سوریه‌سازی در ایران نمیرد. رسانه اینترنشنال و دیگر رسانه‌های معاند می‌خواهند با اینکار پروژه سوریه‌سازی را ادامه دهند. از این رو وقتی احسان کرمی در من و تو کمپین من وکالت می‌دهم را مطرح می‌کند، افرادی مثل نازنین بنیادی، احسان کرمی، علی کریمی، گلشیفته فراهانی و بقیه فریب خوردگان در این کمپین شرکت می‌کنند این در حالی است که در بین ضد انقلاب‌ها در این مورد اختلاف شدیدی به وحود آمده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: این کمپین هم ادامه تلاش آمریکایی‌ها در راستای هراس از قدرت ایران است در حقیقت موضوع قدرت آینده‌ ایران است از این رو می‌خواهد ایران را سوریه کند در حالی که ایران با ساخت موشک هایپرسونیک نشان داد قدرت مطلق منطقه است.

الله کرم افزود: وقتی مکنزی می‌گوید: "ما نمی‌توانیم در جنگ نظامی بر ایران پیروز شویم" به همین دلیل همانند سوریه جنگ داخلی راه انداختند که با رهبری امام خامنه‌ای که دستور داد سپاهیان و بسیجی‌ها از سلاح استفاده نکنند تیرشان به سخت خورد. در فتنه اخیر ما در تهران ۷ شهید و در کشور ۸۶ شهید دادیم این یعنی اینکه ما اجازه سوریه‌سازی در ایران را به آمریکا ندادیم.