شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان#نساجی#بازیکنان

بیگی: با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم/ دلیل فحاشی‌ها در رفسنجان را نمی‌دانیم

بیگی: با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم/ دلیل فحاشی‌ها در رفسنجان را نمی‌دانیم

مدافع تیم فوتبال نساجی معتقد است که در دیدار هفته آینده مقابل سپاهان می‌توانند با حمایت هواداران و تمرکز بالای بازیکنان این تیم را شکست دهند.

سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی نساجی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ما بعد از شکست سنگین در تهران مقابل پرسپولیس، توانستیم فجرسپاسی را در جام حذفی شکست دهیم و تا حدودی به لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردیم و می‌دانستیم که در رفسنجان بازی سختی با مس خواهیم داشت. شاگردان ربیعی تیم خیلی خوبی هستند که در چند فصل اخیر نتایج خوبی گرفتند و در این فصل هم در جدول در رتبه خوبی قرار گرفتند، ولی ما از ابتدای بازی برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول هم ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی دادیم که متأسفانه به ثمر ننشست و در شروع نیمه دوم برخلاف جریان بازی گل خوردیم. خوشبختانه در ادامه بازی توانستیم به خوبی گل خورده را جبران کنیم و حداقل امتیاز را کسب کنیم، هرچند که شانس خیلی زیادی برای پیروزی داشتیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال نساجی در واکنش به فحاشی برخی از هواداران مس رفسنجان تصریح کرد: ما بعد از چند بازی شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ بودیم، ولی نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده بود. برخی بازیکنان ما مورد اهانت و فحاشی تماشاگران قرار گرفتند و جو خیلی بدی را درست کرده بودند، این شرایط در حالی اتفاق افتاده بود که برای ما در بازی‌های قبل‌مان با مس رفسنجان مشکلی پیش نیامده بود که بگوییم فحاشی‌ها دلیل خاصی داشته است. فوتبال با حضور هواداران و تماشاگرانش قشنگ است و این اتفاقات خیلی زیبنده فوتبال ما نیست.

بیگی راجع به احتمال حضور تماشاگران نساجی در بازی آینده این تیم در ورزشگاه وطنی، گفت: اتفاق خیلی خوبی است، چون توان ما در بازی‌های خانگی با حضور هواداران‌مان چند برابر می‌شود، ما در این فصل در دو بازی بیشتر شانس حضور هواداران‌مان را نداشتیم و در سایر بازی‌های‌مان هواداران‌ را در کنارمان نداشتیم. قطعاً اگر طرفداران نساجی به ورزشگاه بیایند ما می‌توانیم با روحیه و انگیزه بیشتری بازی کنیم.

وی در پایان درباره بازی هفته آینده نساجی مقابل سپاهان تصریح کرد: فوق‌العاده بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت. آنها در این فصل سرمایه‌گذاری زیادی داشتند و از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برند و در حال حاضر هم در کورس قهرمانی قرار دارد، بنابراین ما باید با تمرکز زیاد به مصاف سپاهان برویم و اگر درصدی غفلت کنیم کارمان سخت خواهد شد. امیدوارم که شرایطی به وجود بیاید و بتوانیم در کنار هواداران‌مان مقابل سپاهان بازی کنیم تا با حمایت آنها سه امتیاز خانگی را کسب کنیم. ما در بازی رفت هم بازی خوبی در اصفهان انجام دادیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم.

انتهای پیام/