شهر خبر

فرید اصلانی: ذوب‌آهن یکی از مدعیان قهرمانی است/ دیدار با بیروت آسان نخواهد بود

فرید اصلانی: ذوب‌آهن یکی از مدعیان قهرمانی است/ دیدار با بیروت آسان نخواهد بود

بازیکن ریزنقش تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره شرایط لیگ برتر صحبت کرد.

فرید اصلانی بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: لیگ بدی نداشتیم اما در سالهای گذشته چون بازیکن‌های خارجی در لیگ ایران حضور داشتند احساس می‌کنم کیفیت بازیها خیلی بهتر از این فصل بود. به هر شکل بخاطر مشکلات ارزی که وجود دارد خیلی از باشگاه‌ها امسال موفق نشدند بازیکن خارجی جذب کنند اما کلیت لیگ خوب است و حالا شاید این شرایط فراهم شد و تعدادی از تیم‌ها در پلی‌آف بازیکن خارجی را به ترکیب‌شان اضافه کردند.

اصلانی در خصوص نیاز سبزپوشان به بازیکن خارجی برای ادامه مسابقات لیگ بیان کرد: ما تا همین‌جا هم با ترکیب ایرانی خودمان خیلی خوب ظاهر شدیم. تیم مناسبی داریم و در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی هستیم اما اینکه تیم برای مرحله پلی‌آف نیاز به تقویت آنهم یار خارجی دارد یا خیر بستگی به دیدگاه و تصمیم کادر فنی و مسئولین باشگاه دارد.

بازیکن ریزنقش بسکتبال ذوب‌آهن در واکنش به رفت و برگشت تیم تورفاقان از مسابقات لیگ گفت: من خیلی در جریان جزئیات ماجرا نیستم اما می‌دانم که تیم تورفاقان ابتدا از لیگ کنار گذاشته شد که واقعا اتفاق خوبی نبود چرا که فارغ از متضرر شدن خود این تیم سایر تیم‌ها نیز ممکن بود آسیب ببینند اما خوشبختانه دوباره این تیم به جدول بازیها اضافه شد.   

ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان اینکه کسب سکوی قهرمانی امسال دشوار است، گفت: سه_چهار تیم امسال رقابت سختی برای قهرمانی دارند. شرایط تیم‌ها خیلی برابر است واقعا از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در پایان فصل چه تیمی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد اما بطور حتم تمام تلاش ما این است که بتوانیم‌ اهداف تعریف شده را محقق کنیم.

فرید اصلانی در پایان گفت‌وگو با برنا در مورد دیدار با بیروت کلاب در مسابقات سوپرلیگ غرب آسیا توضیح داد: تیم بیروت واقعا تیم خوبی است و سه بازیکن خارجی خوب هم در کنارش دارد. بازی آسانی نداریم اما سعی خواهیم کرد به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام/