شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازیکنان#اروپایی#تراکتور#تبریز#آزمون

سرمربی اروپایی : استعداد بازیکنان ایرانی دیوانه کننده است!

بردیف که در ابتدای این فصل در تبریز و تیم تراکتور مشغول به‌کار بود، خبر خرید آزمون را تکذیب کرده، اما می‌گوید ممکن است به سراغ خرید بازیکنان ایرانی برود.

سرمربی اروپایی : استعداد بازیکنان ایرانی دیوانه کننده است!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

از قربان بردیف، سرمربی روس به‌عنوان کسی که نقشی مهم و سرنوشت‌ساز در پیشرفت سردار آزمون و تبدیل شدن این مهاجم ایرانی به یکی از ستاره‌های فوتبال اروپا، نام برده می‌شود. پس از اینکه آزمون در یک‌سال اخیر نتوانست چندان در ترکیب بایرلورکوزن مثمرثمر باشد در ژانویه امسال این شایعه مطرح شده که او شاید دوباره به لیگ روسیه برگردد.

آزمون که در زنیت سه سال عالی را پشت‌سر گذاشته بود، حالا به یکی دیگر از تیم‌های این کشور لینک شده است. به نوشته برخی رسانه‌های روس، تیم سوچی که به‌تازگی قربان بردیف را به‌عنوان سرمربی خود منصوب کرده است، شرایط این مهاجم ایرانی در فوتبال آلمان را زیرنظر دارد و اگر لورکوزن به‌دنبال قطع همکاری با او باشد، برای خریدش دست‌به‌کار خواهد شد.

با این حال بردیف که در ابتدای این فصل در تبریز و تیم تراکتور مشغول به‌کار بود، خبر خرید آزمون را تکذیب کرده، اما می‌گوید ممکن است به سراغ خرید بازیکنان ایرانی برود: «اینکه آیا ممکن است به سراغ خرید بازیکنی از فوتبال ایران برویم، غیرمحتمل نیست و امکان آن وجود دارد. برای من فوتبال ایران محلی برای کشف بازیکن است. اگر مدیران فوتبال این کشور کنترل بهتری روی پرورش بازیکنان جوان و استعدادها و برنامه‌ریزی درستی در این زمینه داشته باشند، مطمئنم که تیم ملی این کشور به یکی از تیم‌های قدرتمند تبدیل خواهد شد. استعداد و پتانسیل پسران ایرانی دیوانه‌کننده است. آنها ژنتیکی بسیار قوی هستند. اگر مقایسه‌ای بین پسران ۱۸-۱۷‌ساله ایرانی و روس صورت بگیرد مشخص می‌شود که ایرانی‌ها بسیار بهتر هستند. آنها قدرت خوبی دارند و در پرش‌ها هم بسیار عملکرد خوبی دارند. به همین دلیل است که سردار آزمون می‌تواند چنین جهش‌های بلندی داشته باشد.»

سوچی تا پایان هفته هفدهم رقابت‌های این فصل لیگ روسیه با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد.