شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

برگزاری مراسم معارفه سرپرست و دو عضو جدید هیات مدیره صندوق پیشکسوتان و قهرمانان

برگزاری مراسم معارفه سرپرست و دو عضو جدید هیات مدیره صندوق پیشکسوتان و قهرمانان

مراسم معارفه سرپرست و دو عضو هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اسماعیل احمدی در مراسم معارفه حسین شهریاری سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ضمن قدردانی از زحمات ابطحی اظهار داشت: خوشبختانه امروز جامعه ورزش کشور از وزیر ورزشی برخوردار هستند که برای ورزشکاران بخصوص پیشکسوتان ورزشی جایگاه ویژه‌ای قائل هستند.

وی با اشاره به سابقه مدیریتی حسین شهریاری در بخش‌های مختلف ورزشی گفت: امیدوارم در دوران مدیریت جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و ارتقا اعضای هیات مدیره از 3 نفر به 5 نفر، شاهد فعالیت‌های گسترده در راستای درآمدزایی و حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان و ورزشکاران کشورمان و نشاط ورزش باشیم.

در ادامه حسین شهریاری ضمن قدردانی از اعتماد وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از آنجاییکه لازمه رشد صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی درآمدزایی و عدم وابستگی به بودجه دولت است، تلاش خود را می‌کنم که با برنامه ریزی و استفاده از تجربیاتی که در 20سال خدمتم در حوزه ورزش کسب کرده‌ام، مولد سرمایه در چنین سازمانی باشیم.

همچنین در ادامه مراسم، دکتر برنا فیروزی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی ما در صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان، توجه و حمایت مالی، اجتماعی، درمان و .....از ورزشکاران و پیشکسوتان است، بیان کرد: یکی از دستورات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان نیز حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منایع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به وجود محدودیت‌های مالی موجود در کشور اظهار داشت: ما موظف هستیم با ایجاد منابع مالی و درآمد زایی از طریق صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان و برنامه ریزی دقیق در راستای اجرایی شدن ماموریت‌هایمان و توصیه‌های مقام معظم رهبری درخصوص تولید اشتغال و اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه مدیران سازمان‌های دولتی باید مدیران درآمد و هزینه باشند، گفت: امیدوارم سرپرست فعلی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی با همکاری هیات مدیره و خرد جمعی بتوانند برنامه‌های راهبردی موثر و زود بازدهی را داشته باشند و ما شاهد مجموعه‌ای درآمد زا و حامی پیشکسوتان ورزشی باشیم.

در پایان احکام حسین شهریاری، هاشمی ارس و هاشم سلیمانی از سوی فیروزی تقدیم شد.

انتهای پیام/