شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#انتقاد#پیشکسوت#این#ستاره#یحیی

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از این ستاره یحیی

جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با همین روند و گرفتن سه امتیازها می تواند قهرمان امسال شود به شرط اینکه مشکل خط هافبکش را برطرف کند.

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از این ستاره یحیی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل ذوب آهن اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت تیم ذوب‌آهن آمده بود تا در ابتدای بازی پرسپولیس را تحت تاثیر فوتبال خودش قرار دهد اما این تیم فقط در همان ده دقیقه اول توانست جلوی پرسپولیس خودش را برتر نشان بدهد و بعد از آن دیگر عقب رفت.

وی افزود: سبک بازی تیم ذوب‌آهن به گونه ای است که کلاً نمی‌توان از این تیم بازی تهاجمی دید اما پرسپولیس به خاطر کم کاری هافبک هایش خیلی کم به موقعیت دست پیدا کرد.

بازیکن سال های گذشته پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه امیری این روزها ۵۰ درصد فوتبال خودش را هم در زمین به نمایش نمی‌گذارد. نمی‌دانم مشکلش چیست! ترابی هم با آن بازیکن خوب قبل فاصله دارد. یا مشکل روحی دارند یا بدنی که در هر دو صورت کادر فنی باید به این مسائل رسیدگی کند.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: خوبی پرسپولیس این است که یحیی گل محمدی دیگر برای چینش ترکیب تیم به اسامی‌بازیکنان نگاه نمی‌کند. کاملا مشخص است که هر کس آماده تر باشد را به زمین می‌فرستد.

وی درباره حضور دوباره دیاباته در ترکیب پرسپولیس گفت: دیاباته آمد و نشان داد که از نظر روحی و شرایط بازی، خوب است اما از نظر بدنی هنوز کار دارد. با این وجود خودش را چند بار در موقعیت گلزنی قرار داد که این نشان می‌دهد دوست دارد گل بزند ولی قطعاً در هفته های آینده بهتر خواهد شد.

مهاجم سالهای گذشته پرسپولیس همچنین درباره محمد عمری و فرصتی که از دست داد یادآور شد: این بازیکن به درد پرسپولیس می‌خورد. شکل فوتبالش مدلی است که پرسپولیس نیاز دارد. گل می‌زند، دونده است و همه جا حضور دارد. کلاس مثبت کار می‌کند. در صحنه‌ای هم که به دیاباته پاس نداد هم قطعاً اگر خودش دوباره فیلم را ببیند بابت این کارش پشیمان می‌شود. باز هم عمری شانس آورد که پرسپولیس برنده شد وگرنه هرگز خودش را نمی‌بخشید.

شاه‌محمدی همچنین درباره سومین برد متوالی پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: مقابل تیمی مثل ذوب آهن که کاملا دفاعی بازی می‌کند کسب سه امتیاز بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. شاید در برخی بازی‌ها توقع داشته باشیم پرسپولیس زیاد گل بزند اما همین پیروزی هم می‌تواند پرسپولیس را به سمت قهرمانی سوق دهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس نیم فصل اول را با مساوی شروع کرد و حالا در دور برگشت اولین بازی را برنده شد. این نشان می‌دهد پرسپولیس عزمش را برای قهرمانی جذب کرده و به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و پرسپولیس در نهایت با قهرمانی هوادارانش را شاد کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین درباره بازگشت هواداران به استادیوم ها از هفته هفدهم ابراز خوشحالی کرده و گفت: این خیلی خوب است که هواداران به استادیوم برمی‌گردند. وقتی بازیکن پایش را در استادیوم می‌گذارد و می‌بیند چند نفر نشسته اند و او را می‌بینند انگیزه می‌گیرد و بهتر بازی می‌کند. امیدوارم دوباره روزی برسد که پرسپولیس جلوی صدهزار نفر تماشاگر بازی کند.