شهرخبر

واکنش وزارت ورزش و جوانان به صحبت‌های رئیس اسبق فدراسیون فوتبال: مهاجرت ورزشکاران و اخذ تابعیت هیچ‌وقت مورد تایید ما نیست

واکنش وزارت ورزش و جوانان به صحبت‌های رئیس اسبق فدراسیون فوتبال: مهاجرت ورزشکاران و اخذ تابعیت هیچ‌وقت مورد تایید ما نیست

روابط عمومی وزارت ورزش در واکنش به حرف‌های محمد دادگان یک بیانیه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در بخشی از مصاحبه‌ی محمد دادگان رئیس محترم اسبق فدراسیون فوتبال با روزنامه آرمان ملی آمده است: «توصیه من به ایشان این است که آقای وزیر ورزش در طول ماه ٢٩ روز برای دولت می‌دوی یک روز هم برای مردم بدو. ایشان باید به مردم بگوید که در ماه‌هایی که به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده چه عملکردی داشته است. در طول این سال‌ها 86 ورزشکار ملی از کشور مهاجرت کرده‌اند و یا تابعیت خود را تغییر داده‌اند. ورزشکارانی که باقی مانده‌اند نیز نسبت به وضعیت خود انتقاد دارند. با رویکرد سلبی هم کار درست نخواهد شد.»

روابط عمومی وزارت ورزش در واکنش به این صحبت‌ها اعلام کرد: شکی نیست که  دغدغه‌های دکتر دادگان به عنوان یکی از چهره‌های ورزشی  و دانشگاهی قابل احترام است و  در این بین آنچه باید مورد تاکید قرار بگیرد آن است که وزیر ورزش و جوانان به عنوان یکی از اعضای کابینه‌ی دولت مردمی در قالب  اندیشه‌های «مردم‌محور» رئیس دولت سیزدهم همواره در راستای تحقق اهداف این دولت که با محوریت خدمت به مردم شکل گرفته‌، حرکت می‌کند و نه یک روز بلکه  وزارت ورزش و جوانان هر روز مکلف به انجام وظایفی در راستای ارتقا سطح سلامت مردم و افزایش نشاط اجتماعی است.

شکی نیست که نمی‌توان منکر برخی از مشکلات به ارث رسیده از گذشته شد اما آنچه اهمیت دارد برنامه‌ریزی و حرکت جهادی برای حل مشکلات وررشی برای رضایت مردم است که با ورزش عجین شده‌اند.

آنچه مسلم است مهاجرت ورزشکاران و اخذ تابعیت کشورهای دیگر  به هیچ وجه مورد تایید این وزارتخانه نبوده اما در عین حال مشخص نیست آمار ارائه شده از سوی آقای دادگان کدام بازه زمانی را شامل می‌شود لذا ضمن تکذیب ارتباط این آمار با دوران مدیریت جدید این وزارتخانه، اعلام می‌کند با همراهی دولت، حمایت مناسبی از قهرمانان بعمل آمده و این حمایت‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگری از این مصاحبه‌، دکتر دادگان به اهمیت مقبولیت مدیران بین مردم تاکید کرده و به عنوان سوال مطرح کرده‌اند که یک مدیر باید ببیند بین مردم مقبولیت دارد یا خیر؟

دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  که از ٣ شهریورماه ۱۴۰۰ با رای مجلس شورای اسلامی بصورت رسمی در این مسند قرار گرفت، با شاخصه‌هایی از سوی رئیس جمهور محترم به مجلس معرفی شد که مطالبه و خواسته‌ی بسیاری از جامعه ورزش بود که دکتر ابراهیم رئیسی هم به این موضوع اشاره داشته‌اند و شکی نیست که کمک و همراهی جامعه‌ی ورزشی و دانشگاهی در راستای منافع ملی می‌تواند به بهبود اوضاع ورزش کشور کمک کند. این وزارتخانه همواره از نقدها و نظرهای فنی دلسوزان ورزش کشور بهره می‌برد.

انتهای پیام/