سناریوی ساختگی تصادف راز جنایت را در بم فاش کرد / ضربات بی‌امان چاقو به صورت مقتول!

به گزارش رکنا و به نقل از خراسان،  اختلاف و نزاع  لفظی در محل کار در حالی با چاشنی خشونت و تهدید رنگ خون گرفت که شب شانزدهم دی ماه جاری یک فقره تصادف منجر به  مرگ  در یکی از جاده های روستایی  در حومه شهرستان بم به پلیس گزارش شد،که با حضور ماموران در صحنه مشخص شد یک خودرو به تیر برق برخورد کرده  و یک جوان ۲۳ساله  جان  باخته است. با توجه به مشکوک بودن صحنه تصادف،بلافاصله دستور اعزام نیروهای  پلیس آگاهی در محل حادثه صادر شد  که بی درنگ آنان در محل مدنظر  حاضر شدند.

در ادامه نیروهای پلیس آگاهی پس از بررسی های میدانی و شواهد موجود در صحنه مطمئن شدند که تصادف ساختگی و این جوان  توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده است.

  ماموران حاضر در صحنه ،بلافاصله اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند که پس از شناسایی هویت مقتول و با انجام تحقیقات از خانواده و همکاران قربانی  در محل کار سرانجام پس از چند روز ،تحقیقات  پلیسی مشخص شد، به تازگی مقتول در محل کار با همکارش دچار یک دعوای لفظی شده است که در بازجویی های  تخصصی از همکار مقتول معمای این قتل افشا شد.

فرمانده انتظامی بم با  اشاره به این که  قاتل  سه  نفر از همدستانش را معرفی کرد که آن ها نیز در چند عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند،تصریح کرد: متهمان  پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بم ،در ابتدا  منکر  هرگونه جرمی  بودند که پس از ارائه دلایل و مدارک غیرقابل انکار ، متهمان به قتل همکار خود با وارد کردن ضربات چاقو و چوب از ناحیه سر و صورت طی یک نزاع و درگیری در محل کار اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ یوسف سلیمانی  در پایان با بیان این که متاسفانه دعواهای ساده ،خیابانی و ناتوانی در کنترل خشم افراد، از ابتدای سال باعث قتل چهار نفر از جوانان این شهرستان شده است ، تاکید کرد: ارائه آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی نظیر کنترل خشم، افزایش اعتماد به نفس، قدرت حل مسئله و تصمیم گیری، توسط کارشناسان انتظامی و اجتماعی در کاهش این مولفه و دیگر جرایم و آسیب ها نقش داشته که در این زمینه  توصیه می شود با دوراندیشی و سعه صدر با مشکلات و اختلافات روبه رو شویم و مسائل را به روش های مسالمت آمیز حل و فصل کنیم تا هیچ گاه شاهد فقدان عضوی از جامعه و داغدار شدن خانواده ای به سبب مسائل ناخواسته ناشی از هر نوع تنش و درگیری نباشیم.