شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#بازیکنان

علی طهماسبی: برای موفقیت هوادار در جام حذفی با انگیزه هستیم/ الهامی به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند

علی طهماسبی: برای موفقیت هوادار در جام حذفی با انگیزه هستیم/ الهامی به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند

سرپرست تیم هوادار در خصوص وضعیت این تیم و شرایط آن توضیحاتی را ارائه کرد.

علی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت تیم فوتبال هوادار در نیم‌ فصل اول اظهار داشت: فکر می‌کنم نیم فصل اول با توجه به بودجه‌ای که در اختیارمان بود، نتایج خوبی را کسب کردیم. تیم ما کادر فنی مجربی دارد که توان زیادی در ساختن نفر دارد. امسال هوادار جزو یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود و باید بگویم مربی مانند ساکت الهامی کمک بزرگی به فوتبال ایران کرده که با بها دادن به جوان ها هم پشتوانه خوبی را برای تیم ایجاد کرده است، اتفاقی که  می‌تواند در آینده به باشگاه برای درآمدزایی نیز کمک کند.

وی در ادامه افزود: تلاش های زیادی برای این تیم در زمینه بازیکن سازی صورت گرفته که در ادامه نتیجه تلاش ها با کسب نتایج بهتر مشخص می شود. آزمون و خطاهای لازم در نیم فصل برای تیم ما صورت گرفته و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم کار ما راحت تر خواهد بود.

سرپرست هوادار با اشاره به موفقیت های ویژه‌ ساکت الهامی در جام حذفی در مورد حضور این تیم در جام حذفی تصریح کرد:  تیم ما  در جام حذفی با انگیزه پیش می‌رود. امیدواریم در ادامه این جام با قرعه خوب بتوانیم تا فینال و کسب عنوان قهرمانی پیش برویم.

طهماسبی در خصوص عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی گفت: فعلاً مسعود شجاعی که بازیکنب شناخته شده است به صورت رسمی به جمع ما اضافه شده است. مذاکرات با چند بازیکن دیگر را نیز در دستور کار داریم که تا قبل از نهایی شدن آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم. در مورد لیست خروجی هم باید به جدایی معین عباسیان، صادقیان و ایمان غلامی اشاره کنم که همه این بازیکنان برای ما زحمات زیادی کشیده اند و برایشان در تیم های بعد آرزوی موفقیت داریم.

سرپرست تیم هوادار با اشاره به موضوع فسخ قرارداد جعفری و جدایی این بازیکن از هوادار تاکید کرد: فسخ قرارداد جعفری به صورت یک طرف صورت گرفته و باشگاه اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده تا بتواند این موضوع را حل و فصل کند. 

خبرنگار: علی شفیعی‌جم

انتهای پیام/