شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#لیگ برتر#لیگ برتر ایران

چرا سرمربی صدرنشین لیگ برتر ایران گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست؟

پرسپولیس، ذوب آهن را هم شکست داد و شمار امتیازات خود را به ۳۵ امتیاز رساند.

با این پیروزی اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال به ۸ امتیاز رسید و یحیی گل‌محمدی می‌رود یک بار دیگر قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر را تجربه کند. تیم او در هفته‌های اخیر در حالی اوج گرفته که لوکادیا به یکباره اردوی تیم را ترک کرد و شیخ دیاباته هم مصدوم شد و تیم پرسپولیس به یکباره خالی از مهاجم شد.

بعد از این اتفاقات خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند کار پرسپولیس تمام شد و امتیازات زیادی از مدعیان عقب خواهد افتاد، اما عکس این پیش بینی اتفاق افتاد. پرسپولیس نه تنها ضربه نخورد، بلکه بهتر کار کرد تا جایی که با وجود عدم جایگزینی مهاجم یا مهاجمان جدید تیم ۸ امتیاز از استقلال پیش افتاده است و به نظر می‌رسد پرسپولیس این فصل با ادامه این روند چند هفته پیش از پایان بازی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را جشن خواهد گرفت.

با وجود عملکرد خوب یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس او گزینه مربیگری تیم ملی نیست! مهدی تاج این هفته‌ها از همه یاد کرده است. از جواد نکونام گرفته تا فرهاد مجیدی که کارنامه او در تیم اتحاد کلبا معمولی بوده و اکنون تیم هشتم جدول رده بندی لیگ برتر امارات بشمار می‌رود. البته از حق نگذریم، فرهاد مجیدی فصل گذشته کارنامه فوق العاده ای در استقلال داشت و در یک فصل بدون شکست استقلال را بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر کرد. مهدی تاج حتی از امیر قلعه نویی هم نام برد. مربی ای که بعد از جدایی از استقلال نتوانسته جام دیگری بگیرد.

اکنون در این شرایط می‌توان یک سوال مهم از فدراسیون فوتبال پرسید. چرا مربی تیم صدرنشین گزینه مربیگری تیم ملی نیست و نام او در بین مربیان داخلی به میان نمی‌آید؟

وقتی مربی تیم سوم و مربی تیم هفته جز گزینه‌های مربیگری تیم ملی هستند، یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم صدرنشین هم باید گزینه مربیگری تیم ملی باشد به خصوص که کوله باری از تجربه است و در لیگ قهرمانان آسیا هم به روی سکو رفته است.

مصاحبه گل‌محمدی را بخوانید: گل‌محمدی: در مورد جدایی یک بازیکن نمی‌خواهم حرف بزنم/ حرف بیرانوند کاملاً درست است/ طعنه غیرمستقیم یحیی به تصمیم جنجالی داور