شهر خبر

علم الهدی: اتحادیه جهانی بانوان تاثیر گذار تاسیس خواهد شد/ می توانیم در کنار یکدیگر جهان زیباتری را برپا کنیم

علم الهدی: اتحادیه جهانی بانوان تاثیر گذار تاسیس خواهد شد/ می توانیم در کنار یکدیگر جهان زیباتری را برپا کنیم

همسر رئیس جمهور گفت: در این کنگره تصمیم گرفته شد اتحادیه جهانی بانوان تاثیر گذار تاسیس خواهد شد،همچنین مقرر شد صندوقی برای حمایت از فعالیت ها ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور کشورمان در اختتامیه نخستین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در سخنانی گفت: از همه کسانی که کمک کردند تا بتوانیم این‌کنگره بزرگ را برپا کنیم و همچنین از میهمانانی که از راه دور تشریف آوردند متواضعانه تشکر میکنم.

وی در ادامه گفت: آنچه امروز شاهدش هستید نتیجه تربیت رهبر معظم انقلاب است ایشان به ما یاد دادند علیرغم تفاوت ها بر روی ارزش ها بایستیم و وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.باید از الگویی که برای عدالت می جنگد ولی ممکن است دچار خشونت شود  به سمت الگویی که با محبت و صلح و دوستی و سعه صدر برای عدالت می جنگد، حرکت کرد.

همسر رییس جمهور کشورمان  با بیان این‌جمله که می توانیم در کنار یکدیگر جهان زیباتری را برپا کنیم، تصریح کرد: نزاع از وسوسه های شیطان است.می توانیم در کنار یکدیگر جهان زیباتری را برپا کنیم. خصلت زن صبوری و فداکاری و محبت است، این خصلت ها باید شکوفا شود. 

وی اظهار کرد: امیدوارم که دعوت سرکار خانم بانوی اول کشور ارمنستان را بپذیرید و برای دومین بار کنگره را در ارمنستان شاهدش باشیم. در این کنگره تصمیم گرفته شد اتحادیه جهانی بانوان تاثیر گذار تاسیس خواهد شد،همچنین مقرر شد صندوقی برای حمایت از فعالیت ها ایجاد شود.

علم الهدی در پایان تصریح کرد: اولین جشنواره ورزشی بانوان را به عنوان نوروزگاه پیش رو خواهیم داشت و امیدواریم تیم های ورزشی بانوان رقابت خوبی با یکدیگر داشته باشند.

انتهای پیام/