شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#هندبال#مسابقات جهانی

ایران به دنبال کسب میزبانی مسابقات جهانی هندبال

 ایران به دنبال کسب میزبانی مسابقات جهانی هندبال

رئیس فدراسیون هندبال ایران با عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی هندبال دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  در حاشیه برگزاری بیست و‌ هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران با فرانتیشک تابورسکی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی هندبال دیدار کرد و ضمن اشاره به کسب سهمیه مسابقات جهانی توسط هشت تیم ملی هندبال ایران از آمادگی جهت میزبانی از رویدادهای مهم جهانی خبر داد.

پاکدل در این دیدار اظهار کرد: با توجه به پیشرفت هندبال در سال‌های اخیر و‌ کسب مدال‌ها و عناوین پرتعداد در رقابت‌های قهرمانی آسیا و میزبانی شایسته ایران از رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا و نیز در پیش بودن میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و البته فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در ایران این آمادگی را داریم تا از مسابقات مهم جهانی هندبال حتی قهرمانی جهان میزبانی کنیم.

تابورسکی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز با ابراز خرسندی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای فوق‌العاده هندبال ایران طی سال‌های اخیر خطاب به علیرضا پاکدل گفت: افتخار آن را داشتم که یک بار به عنوان مدرس رسمی فدراسیون بین‌المللی برای کلاس مربیگری پیشرفته در ایران حضور داشته باشم و مطمئن باشید پیشنهاد شما را در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی مطرح و با دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی نیز در این زمینه به صورت جدی صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: به‌زودی جلسه‌ای را با رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال با حضور شما (علیرضا پاکدل ) در همین رابطه برگزار خواهیم کرد. بسیار خرسندیم که هندبال ایران در چندسال اخیر در رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و قطعا اعطای میزبانی مسابقات مهم جهانی نیز به ادامه پیشرفت هندبال ایران در آسیا و‌ جهان کمک خواهد کرد.

 انتهای پیام