شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

وزیر کشور:

در دوره ای برخی اشتباها تصور می کردند که مشکلات فقط از طریق توافق با آمریکا حل می شود

وزیر کشور روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در قم، افزود: در دوره ای برخی به اشتباه تصور می کردند که فقط از مسیر توافق با آمریکا مشکلات حل می شود در حالی که در همان سالها نیز آمریکا از هیچ خیانتی علیه ایران دریغ نکرد.

در دوره ای برخی اشتباها تصور می کردند که مشکلات فقط از طریق توافق با آمریکا حل می شود
کد خبر: 592381
|
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۱۱:۲۴:۱۷
اعتمادآنلاین |

احمد وحیدی، وزیر کشور روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در قم، افزود: در دوره ای برخی به اشتباه تصور می کردند که فقط از مسیر توافق با آمریکا مشکلات حل می شود در حالی که در همان سالها نیز آمریکا از هیچ خیانتی علیه ایران دریغ نکرد.

به گزارش ایلنا، از وزارت کشور، وی ادامه داد: رییس جمهور نسبت به اوضاع و مشکلات معیشتی اهتمام بالایی دارد و این مساله جزو دستور کارهای جدی دولت است. رییس جمهور روزانه به صورت مرتب اوضاع بازار و تورم را بررسی می‌کند.

وزیر کشور اضافه کرد: برخی بن بست های اقتصادی در کشور وجود داشته که در حال باز شدن است که آثار و نتایج آن به مرور قابل مشاهده خواهد بود.

وحیدی همچنین با تاکید بر نگرانی های ناشی از نرخ رشد جمعیت، ابراز داشت: در موضوع رشد نرخ جمعیت نگرانی هایی وجود دارد که این کاهش رشد در بیشتر کشورهای اسلامی رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع سبک زندگی نیز از مسایل مهم کشور است که در اغتشاشات اخیر برخی از جلوه‌های مخرب آن نمایان بود و حاکی از این است که دشمن هویت ایرانی و اسلامی مردم ما را هدف قرار داده است.

وزیر کشور امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.