شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا

تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاشنه آشیل سقوط اروپا خواهد بود

تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاشنه آشیل سقوط اروپا خواهد بود

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با صدر بیانیه ای تلاش پارلمان اروپا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با صدر بیانیه ای تلاش پارلمان اروپا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

اقدام غیرحرفه‌ای و غیردیپلماتیک کشورهای اروپایی در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد مسئولین و سیاستمداران کشورهای اروپایی حتی در تشخیص درست منافع کشورهای خود عاجزند.

به نظر می‌رسد کشاندن اروپا توسط آمریکا به جنگ با روسیه نه تنها اروپاییان را از خواب غفلت بیدار نکرده بلکه این دنباله روی اروپا از آمریکا تمامی ندارد و وارد فاز جدیدی نیز شده است.

اروپا با این اقدام اکنون باید علاوه بر جنگیدن در جبهه مقابل روسیه، در جبهه ای بسیار وسیع تر و بلکه حیاتی تر یعنی خلیج فارس آماده دفاع از منافع خود باشد که شواهد نشان می¬دهد این موضوع پاشنه آشیل سقوط اروپا خواهد بود. تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن هم به پیشنهاد گروه تروریستی منافقین که خود اروپا آنان را تروریستی نامیده بود و جنایات آنان در حق ملت ایران در پیش روی دیدگان تمام دنیا قرار دارد، شوخی تلخی است که قطعا تعجب افکار عمومی دنیا را دربر خواهد داشت .

اروپا باید به افکار عمومی پاسخ دهد چطور ممکن است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که طی چندین سال با شهادت بسیاری از نیروهای خود و با صرف هزینه¬های سنگین و انجام عملیات پیچیده و طاقت فرسا آن هم در خارج از مرزهای کشور خود، جهت دفاع از مظلوم و جلوگیری از گسترش ناامنی و خشونت در دنیا با گروه ابرتروریست داعش که تمام دنیا به تروریستی بودن آن اذعان دارند، مقابله کرده، اکنون خود تروریستی نامیده شود.

و اما سخنی با مسؤلین جمهوری اسلامی ایران: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره سد محکمی در مقابل راهزنان دریایی در خلیج فارس و گروه‌های تروریستی و کارتل‌های بزرگ مواد مخدر بوده است و در این راه هر ساله تعداد زیادی از نیروهای خود را فدا کرده است. اقتدار سپاه و تسلط بر گستره خلیج فارس روز به روز افزایش یافته تا جاییکه خود کشورهای غربی نیز به قدرت آن اعتراف کرده اند. آنچه که مسلم است این قدرت هیچ گاه برای کشور دیگری تهدید نبوده بلکه امنیت زا بوده است.

شاهد این ادعا، ملت های حاشیه خلیج فارس هستند که تاکنون هرگز مورد کوچکترین تعرضی از طرف سپاه واقع نشده اند. اکنون که قدرنشناسی اروپایی ها عیان شده است وقت آن رسیده بار تامین امنیت و مقابله با گروه های تروریستی و کارتل های مواد مخدر از روی دوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برداشته شود و مسؤلیت آن را مستقیما خود کشورهای اروپایی بر عهده بگیرند اینگونه حتما متوجه خواهند شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون چه خدمات بزرگی به آنها کرده است.

هرچند به نظر می‌رسد ابرجاسوسانی همچون اکبری ها تاکنون اجازه تصمیم گیری‌ها را نداده اند اما اکنون با اعدام اکبری و شناسایی و اعدام جاسوسان احتمالی دیگر زمینه برای تصمیمات بزرگ فراهم است. وقت آن رسیده است کشورهای اروپایی در داخل مرزهای خود با معظلاتی همچون مافیای هزار سر مواد مخدر و سیل عظیم تروریست های داعشی و مسلمان نما روبرو شوند.

انتهای پیام/