شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسابقات جهانی

مهدی آزاد منجیری: در مسابقات جهانی باید اهداف بزرگ‌تری را دنبال کنیم/ اعتماد به جوان‌ها برگ برنده ما بود

مهدی آزاد منجیری: در مسابقات جهانی باید اهداف بزرگ‌تری را دنبال کنیم/ اعتماد به جوان‌ها برگ برنده ما بود

مهدی آزاد منجیری گفت: در مسابقات جهانی باید اهداف بزرگ‌تری را دنبال کنیم، اعتماد به جوان‌ها برگ برنده ما بود.

مهدی آزاد منجیری مربی هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به صعود تیم‌ملی ایران به بخش اصلی مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: تیم‌ملی کشورمان در حالی قدم در این مسابقات گذاشت که دستخوش تغییرات زیادی شده بود. در این دوره ما با یک تیم در این رقابت‌ها شرکت کردیم که فکر می‌کنم یک برگ برنده برای ما بود چرا که هم دست به جوانگرایی زدیم و هم این بازیکن‌های جوان موفق شدن یک میدان جهانی را تجربه کنند. این بازیکن‌ها آینده هندبال ما هستند و چه خوب که آقای وسلین به این بازیکن‌ها اعتماد کرد.

وی اضافه کرد: شاید ما در این بازیها به آن هدفی که به دنبالش بودیم نرسیدیم اما همین کسب تجربه یک اتفاق خوب برای بازیکن‌های جوان ما بود. در رابطه با مسابقات جهانی باید بگویم آنچه که ابتدا اهمیت دارد حضور مداوم در این مسابقات است که باید جزو برنامه‌های مهم ما باشد. این حضور مداوم است که می‌تواند از ما یک تیم قوی بسازد. در ادامه باید تلاش‌مان این باشد که با یک هدف بزرگتر در این بازیها حاضر شویم هدف‌مان پیروزی مقابل تیم‌های مهم اروپایی که سالهاست حضور دائم در این مسابقات دارند باشند. بردن تیم‌هایی مثل شیلی واقعا اتفاق بزرگی نیست هر چند که من به این تیم کادراش تبریک و خسته نباشید می‌گویم ولی باید اهداف بزرگتری در برنامه‌هایمان باشد.

این کارشناس هندبال در ادامه در مورد دیدار ایران و فرانسه نیز گفت: بازی سختی برای ما خواهد بود چرا که فرانسه پر افتخار‌ترین تیم اروپایی است و اکثرا در این مسابقات حاضر بوده است.

مهدی آزاد منجیری در پایان درخصوص شرایط تیم ملی برای بازیهای آسیایی بیان کرد: ما اگر همین تیم را و در همین میزان آمادگی بتوانیم حفظ کنیم، به طور حتما شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود اینکه بعد از مسابقات تیم فراموش شود و نزدیک بازیها چند جلسه اردو بگذاریم نمی‌توانیم گام‌ها خوبی برای موفقیت برداریم.

انتهای پیام/