شهر خبر

سبو شهبازیان: غیبت نفرات کلیدی به استقلال لطمه زد/ تیمی قهرمان است که تا روز آخر بجنگد

سبو شهبازیان: غیبت نفرات کلیدی به استقلال لطمه زد/ تیمی قهرمان است که تا روز آخر بجنگد

سبو شهبازیان نظرات خود را در خصوص وضعیت این روزهای تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد.

سبو شهبازیان، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: اینکه استقلال پس از جام جهانی افت کرده را قبول ندارم. سپاهان خیلی فوتبال خوبی بازی می‌کند و این مساله را دیدیم. سپاهان دو بار توپ را به تیر دروازه کوبید و فرصت‌های گلزنی داشت. البته هر دو تیم خوب بازی کردند و فرصت گلزنی داشتند اما در مجموع سپاهان بهتر بود.

وی افزود: استقلال تغییرات زیادی داشت. به طور مثال یامگا در ابتدا در پست وینگر بازی کرد. استقلال بازی قابل قبولی انجام داد و نمی‌توان گفت آبی‌ها بد بودند اما به هرحال بازی در اصفهان برگزار می‌شد. سپاهان میزبان بود و توانست از شرایطش استفاده کند.

پیشکسوت استقلال درباره حضور رضایی در درون دروازه این تیم گفت: استقلال دروازه‌بان اصلی خود را نداشت و این مساله تاثیرگذار بود. شاید اگر سیدحسین حسینی بود، نتیجه‌ای متفاوت رقم می‌خورد. تغییرات دیگری هم در خط هافبک شاهد بودیم که به نظرم مثبت بود اما نتیجه نداد. فکر می‌کنم خط هافبک بهتر از دیگر روزها بازی کرد. می‌گفتند بازیکنان خط هافبک یک شکل بازی می‌کنند که این مساله اتفاق نیفتاد و خصلت‌ها متفاوت بود. به نظرم بهتر بود به آمانوف هم میدان داده شود و غیبت چند نفر به استقلال لطمه زد.

شهبازیان تصریح کرد: نیم فصل اول استقلال بازی‌ها را با شکست آغاز کرد و متأسفانه این مساله در نیم فصل دوم هم تکرار شد. فوتبال است و هزار اتفاق. جذب بازیکن؟ اعتقاد ندارم که حتما استقلال بازیکن بگیرد. انتقاداتی نسبت به حضور یامگا در خط دفاعی مطرح می‌شد که بازهم دیدیم او مهاجم کار کرد. ساختار این تیم باید بهتر شود. در زمینه دفاع تیمی هم باید باشیم.

وی درباره وضعیت استقلال در کورس قهرمانی گفت: زیبایی فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودن است. ممکن است اختلاف امتیاز به ۷ برسد اما در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد. بخاطر دارم سیتی اختلاف بیش از ۱۰ امتیاز با صدر را جبران کرد. در نیم فصل دوم تیم‌ها به سختی امتیاز از دست می‌دهند و استقلال هم به لغزش رقبا امیدوار است. تیمی می‌تواند در نهایت قهرمان شود که تا روز آخر بجنگد و دیسیپلین لازم را داشته باشد. آبی‌پوشان باید بازی‌های خود را ببرند و کاری به دیگر تیم‌ها نداشته باشند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/