شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

یزدانی: تصمیمات داور روی گل‌های سپاهان اثر داشت، او برای دعوا آمده بود!/ استقلال روی دور بدشانسی افتاده است

یزدانی: تصمیمات داور روی گل‌های سپاهان اثر داشت، او برای دعوا آمده بود!/ استقلال روی دور بدشانسی افتاده است

مدافع تیم فوتبال استقلال مدعی است داور دیدار این تیم مقابل سپاهان به جای اینکه بازیکنان را آرام کند با لحن بدی صحبت می‌کرده و دنبال دعوا کردن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از اصفهان، سیاوش یزدانی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: نه من و نه هیچ‌کدام از بازیکنان باور نمی‌کنیم بازی را باخته‌ایم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم و سپاهان روی اتفاق صاحب یکی دو موقعیت شد. از این شکست خیلی ناراحتم. به سپاهان تبریک می‌گویم، ولی در همه فاکتورها بهتر از این تیم بودیم. واقعاً حیف شد و شکست تلخی بود.

استقلال روی دور بدشانسی افتاده است
وی با ناراحتی از شکست برابر سپاهان افزود: تیم ما روی دور بدشانسی افتاده است و در روزی که باید سپاهان را راحت می‌بردیم یک امتیاز هم گیرمان نیامد.

تصمیمات داور روی گل‌های سپاهان تأثیرگذار بود
مدافع تیم فوتبال استقلال در رابطه با بحث برانگیزترین صحنه بازی و خطای پنالتی او روی شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان اصفهان گفت: بله، برخوردی بین من و شهریار اتفاق افتاد. هم من و هم شهریار «پا» انداختیم و داور می‌توانست پنالتی نگیرد. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. حسن اکرمی همه صحنه‌های 50 - 50 را به سود سپاهان گرفت، به خصوص صحنه گل اول که اصلا خطا نبود و توپ هم از روی ضربه ایستگاهی با بدشانسی وارد دروازه ما شد. به نظرم، تصمیمات اکرمی روی گل‌های سپاهان تأثیرگذار بود!

اکرمی برای دعوا آمده بود
یزدانی در پاسخ به این سؤال که چرا داور در برخی از صحنه‌ها به او می‌گفت«اگر پنالتی‌ات را گرفتم، ناراحت نشو»، گفت: نمی‌دانم! لحن اکرمی بد بود و گویا برای دعوا آمده بود. به جای اینکه داور بازیکنان را آرام کند، ما اکرمی را آرام می‌کردیم. درگیری با شهریار مغانلو زیاد بود ولی فوتبال است و این درگیری‌ها طبیعی.

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , سیاوش یزدانی ,

بعد از جام جهانی بدشانسی آوردیم
وی در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول یادآور شد: نیم فصل خوبی داشتیم اما 10،12 بازیکن مصدوم شده‌اند که خود من یکی از آنها هستم. استقلال بعد از جام جهانی خیلی بدشانسی آورده است.

کاپیتانی استقلال خوش یمن نبود
مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که سال گذشته در این مقطع به خدمت سربازی رفت ولی امروز کاپیتان استقلال بود، گفت: باعث افتخار من است که کاپیتان استقلال شدم ولی خوش یمن نبود. دوست نداشتم کاپیتان باشم چون بار مسئولیت را بیشتر می‌کند و امروز هم باختیم.

بازگشت به سپاهان؟ استقلال خانه من است
یزدانی در خصوص  اینکه چقدر شایعه بازگشتش به سپاهان در بازی امروز او تأثیر گذاشته بود، گفت: امروز یکی از بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام دادم. همیشه مقابل سپاهان خوب بازی می‌کنم. سپاهان را دوست دارم ولی کلی سختی کشیدم و از استقلال راهی خدمت سربازی شدم. رسانه‌ها الکی یکسری چیزها می‌گویند. استقلال خانه من است.

سمت نیمت سپاهان نرفتم
خبرنگاری به مدافع استقلال گفت که به نظر می‌رسد ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای او خوش یمن نیست چرا که یکبار مقابل پرسپولیس گل به خودی زد و امروز هم پنالتی داد که یزدانی گفت: اولا که دو سال در سپاهان بهترین بازی‌هایم را انجام دادم. اگر امروز دیده باشید یکی از بازی‌های چند فصل اخیرم بود. سمت نیمکت سپاهان نرفتم شائبه‌ای بوجود نیاید. با بدشانسی به سپاهان باختیم.

تیم ملی را ولش کنید!
مدافع تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چقدر امیدوار است دوباره به تیم ملی دعوت شود، خاطرنشان کرد: اصلا تیم ملی را به قول گفتنی ولش کنید! پس از رفتن به سربازی و از دست دادن تیم ملی، آسیب زیادی خوردم. آسیبی که یزدانی خورد تا سال‌ها روی من می‌ماند. شاید مردم بگویند 8 ماه به خدمت سربازی رفتم ولی آسیب روحی که خوردم، روی من وجود دارد و تحت فشار قرار داشتم.

باید خودم را جمع و جور کنم
یزدانی در پاسخ به این سؤال که چه کسی در رابطه با مشمول شدن او مقصر بود، گفت: مقصر خودم بودم که به بقیه اعتماد کردم. در آن برهه مصاحبه‌ای انجام دادم و خیلی‌ها شاکی شدند ولی جای من نبودند که بدانند چقدر تحت فشار بودم و کجاها رفتم. همه را حلال کردم و سعی می‌کنم خودم را جمع و جور کنم تا دوباره همان یزدانی سابق شوم.

انتهای پیام/