شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#مسی#مصاف#تیم منتخب

یک آرژانتینی هدایت تیم رونالدو مقابل مسی را برعهده می‌گیرد

یک آرژانتینی هدایت تیم رونالدو مقابل مسی را برعهده می‌گیرد

تیم منتخب شهر ریاض در حالی به مصاف پاری‌سن‌ژرمن می‌رود که یک آرژانتینی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی دوستانه جذاب تیم‌های منتخب شهر ریاض و پاری‌سن‌ژرمن که خیلی‌ها به سبب روبه‌رو شدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از مدت‌ها پیش منتظرش بودند، امروز از ساعت 20:30 برگزار می‌شود.

با توجه به رفتن رونالدو از رقابت‌های اروپایی برای پیوستن به النصر و دور شدن او از رقیب دیرینه‌اش، خیلی‌ها این بازی را به‌صورت بالقوه آخرین رویارویی دو بازیکنی می‌دانند که روی هم 11 بار توپ طلا برده‌اند. آخرین رویارویی این دو بازیکن ماه دسامبر سال 2020 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود که یوونتوس رونالدو، بارسلونای مسی را 3 بر صفر شکست داد.

بعد از رئال مادرید، بارسلونا، اینتر و میلان که برای برگزاری بازی‌های سوپرجام اسپانیا و ایتالیا به عربستان سفر کردند، پاری‌سن‌ژرمن پنجمین تیم مطرح اروپایی است که طی یک هفته اخیر در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به میدان می‌رود. در این بازی بازوبند کاپیتانی تیم منتخب شهر ریاض که متشکل از بازیکنان دو تیم الهلال و النصر است را کریستیانو رونالدو در اختیار خواهد داشت و با توجه به محرومیت اخیرش، این اولین بازی او برای تیم جدیدش محسوب می‌شود.

کریستیانو رونالدو , لیونل مسی ,

هدایت تیم میزبان اما برعهده مارسلو گایاردو سرمربی سرشناس آرژانتینی است که دو بار با تیم ریورپلاته قهرمان جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی یا همان جام لیبرتادورس شد. گایاردوی 47 ساله هرگز سابقه مربیگری در آسیا را نداشته است و آخرین تیمی که هدایتش کرد ریورپلاته بود (2014 تا 2022).گایاردو که فصل 07-2006 بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بود، در حالی به‌عنوان سرمربی تیم منتخب ریاض معرفی شد که قبل از او قرار بود آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 

انتهای پیام/