شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ایتالیا#اینتر#میلان#دربی

اینتر با شکست میلان برای دومین سال متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شد

اینتر با شکست میلان برای دومین سال متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شد

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپرجام فوتبال ایتالیا با کسب یک پیروزی قاطع در دربی میلان، هفتمین قهرمانی‌اش در این جام را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی سوپرجام فوتبال ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) در شهر ریاض عربستان میان تیم‌های میلان به‌عنوان قهرمان فصل گذشته سری A و اینتر قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا برگزار شد که این بازی را آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان رساندند و برای هفتمین بار فاتح این رویداد شدند.

اینتری‌ها که سال گذشته هم با غلبه بر یوونتوس قهرمان شده بودند، خیلی زود از حریف خود پیش افتادند و نیمه نخست به میانه راه نرسیده بود دو گل به ثمر رساندند. گل اولی را فدریکو دی‌مارکو با پاس نیکولو بارلا و دومین گل را ادین ژکو با پاسی از الساندرو باستونی به ثمر رساند. میلان برای جبران گل‌های خورده تلاش فراوانی کرد اما همه تلاش‌های به در بسته خورده و گل سوم اینتر در دقیقه 77 توسط لائوتارو مارتینس، آخرین امیدهای روسونری برای بازگشت به بازی را برباد داد.

اینتر با این پیروزی از حیث تعداد قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با میلان برابر شد و دو تیم حالا به طور مشترک پس از یوونتوس که 9 قهرمانی دارد، در رده دوم پرافتخارترین تیم‌‌های این تورنمنت قرار دارد. این برای سومین بار در تاریخ باشگاه میلان بود که در بازی سوپرجام تن به شکست داد.

 

انتهای پیام/