شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملوان#پیکان

مس در سودای نزدیک شدن به صدر؛ ملوان و پیکان به فکر فرار از قعر

مس در سودای نزدیک شدن به صدر؛ ملوان و پیکان به فکر فرار از قعر

۲ دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵:۰۰ امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در رفسنجان تیم مس این شهر میزبان نساجی مازندران است. شاگردان ربیعی پس از رسیدن به رتبه پنجم جدول حالا می‌توانند با برتری در این بازی رویا پردازی کنند و با توجه به از دست دادن امتیاز توسط یکی از دو تیم سپاهان و استقلال به رتبه‌های بالاتر برسند. هنوز اما مشکل کم گل زدن برای آن‌ها وجود دارد. حریف آن‌ها اما نساجی است که دومین خط دفاعی بد لیگ را در اختیار دارد و در این زمینه رفسنجانی‌‌ها می‌توانند امیدوار باشند.

قائم‌شهری‌ها به طور کلی عملکرد قابل‌قبولی در نیم فصل اول داشتند و با کمی خوش‌شانسی می‌توانستند بین ۶ تیم ابتدایی قرار گیرند. این فرصت هنوز هم از چنگ آن‌ها نرفته اما کاری سخت دارند. مس در بهترین حالت همان پنجم می‌ماند و در بدترین حالت نهم می‌شود. نساجی هم در بهترین حالت به رتبه پنجم می‌رسد و در بدترین حالت به رده یازدهم.

همزمان با بازی مس- نساجی در انزلی ملوانی‌ها میزبان پیکان هستند. شاگردان مازیار زارع اوضاع بهتری نسبت به ابتدای فصل دارند و حالا ۶ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. حالا هم رسیده‌اند به تیمی که در رتبه بالاتر از آن‌ها قرار گرفته است. پیکانی‌ها سپاهان را شکست داده‌اند و به استقلال و پرسپولیس نباخته‌اند اما مقابل دیگر تیم‌ها آن‌قدر ضعیف بوده‌اند که حالا در رده دوازدهم قرار گیرند. تیم حسینی در ۱۵ هفته تنها ۷ گل زده. کمتر میانگین هر ۲ بازی یک گل و این اصلا آمار خوبی به شمار نمی‌رود. به همین دلیل هم اگر دیدید ملوان برنده شد و پیکان کم کم به منطقه سقوط رسید اصلا تعجب نکنید.

انتهای پیام/