شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سپاهان

حمید عزیززاده: تقابل استقلال با سپاهان هم جذاب است و هم غیرقابل پیش‌بینی/ ساپینتو انگیزه‌های زیادی دارد

حمید عزیززاده: تقابل استقلال با سپاهان هم جذاب است و هم غیرقابل پیش‌بینی/ ساپینتو انگیزه‌های زیادی دارد

مربی امید استقلال نظرات خود درباره شرایط فعلی آکادمی و تیم فوتبال بزرگسالان بیان را کرد.

حمید عزیززاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره ناکامی نسبی استقلالی‌ها در دربی‌های رده پایه اظهار داشت: در ایران فرهنگ دربی متفاوت است. این بازی مهم است اما اینکه فقط دربی را برنده شوید و قهرمان نشوید ارزشی ندارد. قطعا دربی اهمیت دارد اما برخی اوقات شرایط سخت می‌شود و استقلال هم متاسفانه در روزهای بدش در دربی به میدان می‌رود. مهم این است که قهرمان شوید. حالا شرایط تیم‌ها خوب است.

وی ادامه داد: شرایط‌مان در تیم امید بسیار خوب است. اگر بگذارند و کسی کسی را اذیت نکند می‌توانیم به روند موفق‌مان ادامه دهیم. مشکلات زیاد است و گفتنی نیست. گفتنش هم دردی را دوا نمی‌کند. از روز اول گفتیم با مشکلات می‌سازیم تا در نهایت قهرمان شویم.

آیا از تیم امید فعلی استقلال ستاره‌ای به تیم اصلی می‌رسد؟ عزیززاده پاسخ داد: بحث ستاره‌سازی به یک دقیقه و ۱۰۰ دقیقه نیست. همه می‌توانند حرف بزنند اما باید مفصل بررسی شود. ما حداقل ۱۰ بازیکن درجه یک در امیدها داریم که اگر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری شود استقلال حداقل ۲۰ میلیارد یا حتی ۲۰۰ میلیارد جلو است اما تفکرات به این سمت و سو نیست. بهتر است اصلا وارد مباحثش نشویم. هم در امید ستاره وجود دارد، هم در جوانان و هم در نوجوانان. باید از آن‌ها بهره گرفت.

مدافع اسبق آبی‌پوشان درباره وضعیت تیم بزرگسالان استقلال عنوان کرد: در ورزش‌های گروهی، همه تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم اصلی موفق شود. در آکادمی هم همه به فکر موفقیت تیم اصلی هستند. همه باید تلاش کنیم تا نام استقلال موفق باشد. استقلال امسال تیم خوبی دارد و مربی خوبی هم دارد اما باید یک سری‌ها دست از حاشیه‌سازی بردارند. آبی‌پوشان سال گذشته قهرمان شدند و رکوردها را به خود اختصاص دادند. این مساله باعث شده امسال کارشان سخت شود. نمره قبولی به ساپینتو؟ با توجه به خیلی از مواردی که اتفاق افتاده و اینکه تحویل گرفتن این تیم با آن شرایط کاری سخت بود، می‌توانیم به او نمره قبولی دهیم. اگر حواس‌مان بیشتر به او باشد اوضاع بهتر هم خواهد شد.

عزیززاده که در فوتبال اصفهان سال‌ها فعال بوده و بازی کرده درباره بازی آبی‌پوشان مقابل سپاهان گفت: سپاهان ساختار بسیار خوبی دارد و همیشه جزو مدعیان است زیرا با برنامه‌ریزی کار می‌کند اما فوتبال است. همیشه این بازی جذاب است. در بازی‌های جذاب هم هیچ‌وقت نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم برنده کدام تیم است. هر کس می‌گوید می‌تواند پیش‌بینی کند دروغ می‌گوید. همیشه باید واقعیت ها را دید. هر تیمی از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند برنده می‌شود.

وی درباره تقابل پرتغالی‌ها در این بازی گفت: انگیزه انتقام گیری؟ صددرصد موافق این مساله هستم. تیمی که بازی رفت را باخته برای بازی برگشت انگیزه بیشتری دارد و این مساله در فوتبال صادق است. استقلال هم می‌تواند با کمک این انگیزه موفق شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/