شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#یوونتوس

رابیو در یوونتوس ماندنی است؟

رابیو در یوونتوس ماندنی است؟

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس برخلاف شایعات چند وقت اخیر، قصد تمدید قرارداد با بانوی پیر را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که در خلال برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 شایعاتی مبنی بر جدایی آدرین رابیو از یوونتوس در پایان فصل و حتی ژانویه شنیده می‌شد، اکنون رسانه‌های ایتالیایی از ماندن این هافبک فرانسوی در تورین خبر داده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، ورونیک مادر و مدیربرنامه‌های رابیو روز گذشته (سه‌شنبه) در زمین تمرینی یوونتوس حضور پیدا کرده که ظاهراً برای مذاکره درباره عقد قراردادی جدید با بانوی پیر بوده است. قرارداد فعلی رابیو با یوونتوس تا پایان ماه ژوئن سال 2023 اعتبار دارد و به سبب حقوق بالای درخواستی‌اش (سالی 10 میلیون یورو)، جدایی او محتمل به نظر می‌رسید. خبرهایی مبنی بر تمایل فراوان باشگاه‌های لیگ برتری منچستریونایتد و آرسنال نیز به جذب این بازیکن ملی‌پوش منتشر شده بود، اما گویا حتی پرداخت چنین رقمی برای آنها هم امکان‌پذیر نبوده است و به همین دلیل یوونتوس امیدوار شده که بتواند او را نگه دارد.

 

رابیو در حال حاضر هفت میلیون یورو در سال حقوق ثابت می‌گیرد به علاوه پاداش‌های مرتبط با عملکرد دریافت می‌کند و گفته می‌شود که یوونتوس برای تمدید قراردادش در خوشبینانه‌ترین حالت همان حقوقی را به او خواهد داد که الان می‌گیرد.

انتهای پیام/