شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#بدهی

رقم ۳ قسط بعدی بدهی پرسپولیس به رادوشویچ

رقم سه قسط بعدی بدهی پرسپولیس به رادوشویچ مشخص شد

رقم سه قسط باقی مانده از بدهی باشگاه پرسپولیس به بوژیدار رادوشویچ گلر ذخیره این تیم مشخص شد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس قسط اول مطالبات بوژیدار رادوشویچ گلر سابق خود را به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به حساب وی واریز کرد و سه‌قسط دیگر را نیز باید طی ۶ ماه آینده به حساب رادو واریز کند.

از زمان رفتن بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان اهل کروات تیم فوتبال پرسپولیس، پرونده او باز است و قرمزهای پایتخت باید برای خلاص‌شدن از شر حواشی مالی این بازیکن، طلب او را پرداخت کنند. بعد از فسخ قرارداد رادوشویچ با پرسپولیس، این دروازه‌بان از پرسپولیس به کمیته وضعیت فیفا شکایت کرد و در نهایت پرسپولیس محکوم به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو ( منهای غرامت شکایت و دادرسی و ...) به این دروازه‌بان شد.

پرسپولیسی‌ها که قصد داشتند پرونده را به دادگاه CAS ببرند در نهایت بعد از مذاکراتی با رادوشویچ با وی به توافق رسیدند که مطالبات او را تا پایان سال ۲۰۲۳، در چهار قسط پرداخت کنند و موعد یکی از اقساط هم بیست‌وپنجم دی‌ماه بود. باوجود اینکه دو روز تا موعد قسط پرسپولیس باقی مانده بود، این باشگاه ۲۵۰ هزار یورو به رادوشویچ پرداخت کرد تا به این ترتیب او قسط اول خود را دریافت کرده باشد.

همچنین شخص بوژیدار رادوشویچ نیز اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس حدوداً چهار روز زودتر قسط اول مطالبات دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس را از طریق یک‌حساب در کشور انگلستان به او پرداخت کرد.

حالا قرار است باشگاه پرسپولیس هر ۲ ماه یک بار (طرف ۶ ماه) الباقی بدهی خود به رادوشویچ را پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس به ترتیب ۲۲۰ هزار یورو، ۲۴۰ هزار یورو و ۲۶۰ هزار یورو در ۶ ماه آینده به حساب بوژیدار رادوشویچ واریز می‌کند تا بدهی سنگین خود با این گلر ذخیره اما گرانقیمت را تسویه کند!

منبع: روزنامه خبر ورزشی