ترفند جالب گل‌محمدی برای نقل و انتقالات پرسپولیس

عیسی آل‌کثیر قراردادش را در پایان بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل اول رسمی کرد. با جدایی لوکادیا اما پرسپولیس یک سهمیه آزاد خود را حفظ کرده تا حتی در صورت پایان نقل‌وانتقالات زمستانی بتواند یک بازیکن درصورت لزوم به لیستش اضافه کند. از این رو یحیی در صورت جذب یک مهاجم نوک، یکی از نفرات تیمش را به‌عنوان یار قرضی به تیم دیگری بفرستد زیاد است، از این جهت که او بخواهد یک جای خالی برای نیم‌فصل دوم برای جذب بازیکن آزاد احتمالی خالی بگذارد.

یحیی گل‌محمدی جز یکی دو پست خیلی مخالف جدایی نفرات ناراضی نیمکت تیمش نیست چرا که دوست ندارد رقبایش را تقویت کند و فقط در‌صورتی با تیم‌های رقیب وارد مذاکره برای انتقال بازیکن می‌شود که بازیکنی از آن تیم را بخواهد و در آن صورت هم پیشنهاد معاوضه می‌دهد. او تیم‌های خواهان بازیکنش را بررسی خواهد کرد و در صورتی که بازیکن مورد علاقه‌اش در آن تیم باشد پیشنهاد معاوضه خواهد داد.

ترفند جالب گل‌محمدی برای نقل و انتقالات پرسپولیس

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید برای کم کردن هزینه‌هایش چند بازیکن خود را به تیم‌های صنعتی و پولدار قرض دهد. چرا که با توجه به بالا بودن مبلغ قرارداد این بازیکنان فقط تیم های پولدار توان خریدشان را دارند در نتیجه این انتقال‌ها می‌تواند به نفع سرخپوشان باشد.