شهر خبر

پاسخ روزنامه آرمان به تاکید روزنامه جوان بر استفاده از باتوم: نیاز به «تبیین» داری

رهبری تاکید کردند که با این نوع معترضان باید با زبان تبیین سخن گفت زیرا باتوم نمی‌تواند راه حل مناسبی باشد. ولی «روزنامه جوان» در تحلیلی تاکید دارد که «تبیین» اساس است و «باتوم» اضطرار است. حالا این پرسش به وجود می‌آید که آیا خود نگارانده این تحلیل نیاز به تبیین ندارد؟

پاسخ روزنامه آرمان به تاکید روزنامه جوان بر استفاده از باتوم: نیاز به «تبیین» داری
کد خبر: 592005
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱۹:۰۰:۴۲
اعتمادآنلاین |

روزنامه آرمان امروز به یادداشت دیروز روزنامه نزدیک به سپاه که اظهارات مقام رهبری درباره «تبیین و باتوم» را تحلیل کرده بود، واکنش نشان داده و نوشته این روزنامه خودش به تبیین نیاز دارد. 

رهبری در دیدار روز دوشنبه 19 دی‌ماه خود با مردم قم با طرح این سوال که وسوسه‌ای را که روی آن جوان یا نوجوان اثر میگذارد، چه میتواند برطرف کند؟ یادآورشده بود: «باتوم که نمیتواند برطرف کند؛ آن وسوسه را تبیین می‌تواند برطرف کند.  با این حال روز گذشته، روزنامه جوان در یادداشتی سخنان رهبری را تحلیل کرد و نتیجه گرفت «این دوگانه نباید فراموش‌کرد که «تبیین» اساس است و «باتوم» اضطرار. تبیین «حل کردن» است و «باتوم» جمع کردن.»

روزنامه آرمان امروز در واکنش به این تحلیل روزنامه جوان نوشت: رهبری در دیدار با جمعی از مردم قم تاکید کردند که با این نوع معترضان باید با زبان تبیین سخن گفت زیرا باتوم نمی‌تواند راه حل مناسبی باشد. ولی «روزنامه جوان» در تحلیلی تاکید دارد که «تبیین» اساس است و «باتوم» اضطرار است. حالا این پرسش به وجود می‌آید که آیا خود نگارانده این تحلیل نیاز به تبیین ندارد؟