شهرخبر

واکنش توییتری‌ها به مصاحبه پرحاشیه مسیح علینژاد +تصاویر

1

کاربران توئیتری پس از مصاحبه مسیح علینژاد با پیترسون، روانشناس کانادایی، نسبت به این دیدار انتقاد کردند و مدعی شدند که این گفت و گو ضد زن و مغایر با جنبش «زن زندگی آزادیست».

به گزارش مشرق، مسیح علینژاد به تازگی با یک شخصیت جنجالی به نام جردن پیترسون مصاحبه کرده است که از واکنش مخاطبان مسیح و دنبال کنندگان او نشان می‌دهد این شخص سابقه چندان مطلوبی نداشته است.

این مصاحبه با محوریت قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست ها صورت گرفته که در توئیتر بازتاب بیشتری داشته و با واکنش های منفی کاربران توییتر روبه رو شده است.

واکنش توییتری‌ها به مصاحبه پرحاشیه مسیح علینژاد +تصاویر

جردن پیترسون یک روانشناس و نویسنده کاناداییست که سابقه اظهارات جنجالی در مورد زنان دارد. حامیان فمینیسم او را ضد زن معرفی میکنند و معتقدند که شخصیت او با شعار «زن زندگی آزادی» مغایرت دارد. این افراد معتقدند پیترسون هیچ احترامی برای زنان قائل نیست. این انتقادات موجب شده تا مصاحبه مسیح علینژاد برای دیده شدن با پیترسون با واکنش های فراوانی همراه شود.

برخی از کاربران نیز تصویر دیدار گذشته او با پمپئو را بازنشر دادند و مدعی شدند کسی که سابقه دیدار با پمپئو دارد، توانایی انتخاب آدم های اشتباهی همچون پیترسون را نیز دارد. در ادامه واکنش های کاربران فضای مجازی را مشاهده می کنید: