شهر خبر

رئیس آکادمی علوم تاجیکستان:

امکان تحقیقات مشترک ایران و تاجیکستان با رصدخانه تاجیکی

امکان تحقیقات مشترک ایران و تاجیکستان با رصدخانه تاجیکی

رئیس آکادمی علوم تاجیکستان گفت: ایران و تاجیکستان می‌توانند با استفاده از ۳ رصدخانه این کشور، تحقیقات مشترک داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد رحیم رئیس آکادمی علوم تاجیکستان امروز در نشست با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: امروز جامعه جهانی با دستاوردهای فناورانه ایران آشنا است.

وی خطاب به معاون علمی با بیان اینکه برای داشتن چنین دستاوردهای ایرانی به شما تبریک می‌گوئیم، گفت: آکادمی علوم تاجیکستان در حوزه‌های مختلف علمی و همچنین فلسفه و حقوق فعال است.

وی ادامه داد: این حوزه‌ها می‌تواند زمینه همکاری ایران و تاجیکستان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه ما از دستاوردهای محققان ایرانی در حوزه‌های مختلف فناوری بازدید داشتیم، اظهار کرد: در تاجیکستان ۳ رصدخانه بزرگ داریم که می‌توان به طور مشترک تحقیقاتی را با استفاده از این رصدخانه‌ها داشته باشیم.

رئیس آکادمی علوم تاجیکستان با بیان اینکه ما در تاجیکستان زیر ساخت‌هایی برای مطالعات زلزله شناسی داریم، گفت: این می‌تواند زمینه همکاری مشترک با ایران باشد.

به گزارش مهر، به پیشنهاد دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان قرار شد ضمن بازدید هیأت ایرانی از دستاوردهای تاجیکستان، تفاهم نامه‌ها و قراردادهای مشترکی در این کشور منعقد شود.