شهر خبر

تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی بومگردی ها با هدف رونق گردشگری داخلی

تخفیف 30 تا 40 درصدی بومگردی ها با هدف رونق گردشگری داخلی

رئیس جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور از تخفیف بوم‌گردی‌ها برای رونق گردشگری داخلی خبر داد.

یاور عبیری رئیس جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری خبرگزاری برنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ضربه دشمن به نقاط قوت کشور همچون گردشگری، گفت: دشمنان به منافع خود فکر می‌کنند و بر اساس مصالح شان برنامه‌ریزی‌های هدفمند انجام می‌دهند، ما نیز مطلع هستیم و باید مانع رسیدن به اهدافشان شویم.
وی با بیان اینکه باید با اقدامات هوشیارانه فضای گردشگری را برای اثرگذاری آماده کرد، ادامه داد: در صورتی‌که شرایط برای ورود گردشگران خارجی آماده شود و وارد کشور شوند، اشتغال ایجاد می‌شود و درآمد مردم بومی رونق می‌گیرد. همچنین اگر آن‌ها بیایند و زیبایی‌های ایران را ‌بینند خود به خود موجب تبلیغ می‌شود، اما اگر فضا قفل شود گردشگری به کشور نمی‌آید.
عبیری با بیان اینکه در حال حاضر فضای گردشگری کشور قفل شده است، افزود: گردشگری موضوعی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و ما کار سیاسی انجام نمی‌دهیم، نباید اجازه بدهیم تحرکات سیاسی روی موضوع گردشگری تاثیری بگذارد.
رئیس جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور در این راستا برداشتن موانع و پرداخت تسهیلات از سوی دولت را تأثیرگذار دانست و گفت: در حال حاضر برای رونق گردشگری داخلی آمادگی داریم که تخفیفاتی 30 تا 40 درصدی را برای بوم‌گردی‌ها در نظر بگیریم و در نمایشگاه گردشگری این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/