شهر خبر

تیراندازی به شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری

تیراندازی به شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری

منابع خبری شامگاه دوشنبه از تیراندازی به سمت یک شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رسانه های عبری زبان شامگاه دوشنبه از تیراندازی به سمت شهرک صهیونیست نشین شاکید در نزدیکی جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در پی این تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان خواست در اماکن امن پناه بگیرند.

از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی پست ایست و بازرسی ریحان در غرب جنین را مورد تیراندازی قرار دادند.

این در حالی است که شماری از شهرک نشینان صهیونیست شامگاه دوشنبه به سمت خودروهای شهروندان فلسطینی در نزدیکی روستای المغیر واقع در شمال شرقی رام الله حمله کردند.

منابع امنیتی گفتند که شهرک نشینان صهیونیست با سنگ به خودروهای فلسطینی ها حمله کردند.

لازم به ذکر است که یوسی یهوشع خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحرونوت پیش از این اذعان کرده بود که دولت جدید رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قادر به توقف عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری نخواهد بود.

یوسی یهوشع افزود که وزرای حاضر در کابینه آینده باید از هرگونه اظهار نظر و وعده‌ای که قادر به انجام آن نیستند، اجتناب ورزند.

یهوشع اظهار داشت که کابینه آینده نیز نمی‌تواند به چیزهایی فکر کند که دولت کنونی نتوانست برای آن کاری بکند و دولت جدید قادر به توقف عملیات‌های فلسطینیان نخواهد بود.

خبرنگار صهیونیست عنوان کرد که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی هیچ وسیله‌ای برای توقف عملیات‌های انفرادی فلسطینیان در اختیار ندارند.

یوسی یهوشع گفت که شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری سرویس‌های امنیتی فلسطینیان تلاش کردند تا گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس را نابود کنند اما موفق به این کار نشدند.