شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتسال

سارا شیربیگی: شرایط فعلی در شان فوتسال زنان نیست/ هنوز هم شانس قهرمانی داریم

سارا شیربیگی: شرایط فعلی در شان فوتسال زنان نیست/ هنوز هم شانس قهرمانی داریم

بازیکن فوتسال گفت: شرایط فعلی در شان فوتسال زنان کشور نیست.

سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتسال نصر فردیس در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت سوپرلیگ زنان ایران اظهار داشت: امسال ما هم لیگ برتر داریم و هم یک سوپرلیگ که من فکر می‌کنم هشت تیمی که در سوپرلیگ به مصاف هم می‌روند تیمهای طراز اول فوتسال زنان کشورمان هستند از این رو کیفیت بازیها و مسابقات بهتر از ادواری است که فقط یک لیگ برتر داشتیم اما از این طرف هم سوپرلیگ قرار است در سه مرحله برگزار شود که از دید من یکی از نکات منفی لیگ این دوره همین اتفاق باشد. البته امسال آزمایشی با این روش جلو آمدیم سال آینده به احتمال فراوان لیگ مانند همیشه برگزار خواهد شد و فقط یک لیگ برتر خواهیم داشت و لیگ دسته یک. این روش کمی خسته کننده است و بازیکنان در سوپرلیگ فشار بیشتری را تحمل می‌کنند.

وی در مورد هدف‌گذاری باشگاه نصر فردیس برای این فصل از مسابقات گفت: ما سال گذشته نایب قهرمان شدیم این دوره هم باشگاه به کل تصمیم داشت در لیگ نباشد اما در روزهای پایانی نظرشان تغییر کرد و خوشبختانه تیم بسته شد برای سوپرلیگ، طبیعی است با این نوع روش بسته شدن تیم ما در همان هفته های نخست یکسری از امتیازها را از دست دادیم تا آمدیم هم جبران کنیم کمی دیر شد ولی ناامید نیستیم هنوز هم این شانس را داریم که برای قهرمانی تلاش کنیم.

سارا شیربیگی با گلایه از عدم توجه رسانه‌ها به فوتسال زنان بیان کرد: متاسفانه ما امسال هیچ پوشش خبری و رسانه‌ای از فوتسال زنان نداریم و همین اتفاق یک آسیب جدی به این رشته وارد خواهد کرد. در این وضعیت طبیعی است که اسپانسری نیاید و آنهایی هم که هستند دلسرد شوند و بروند. این جریان مستقیما روی قراردادها هم تاثیر می‌گذارد و گذاشته رقم قراردادهای ما خیلی خوب نیست و فکر میکنم این شرایط در بخش فوتبال زنان بهتر باشد که حتی به تازگی پخش زنده را هم به بازیها اضافه کردند.

خانم گل آسیا در ادامه گفت وگو با برنا در رابطه با انتخاب سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: نمی‌توانم نظری بدهم، تصمیم فدراسیون است ولی در این شرایط هر مربی که بیاید نمی‌تواند کاری در عرض سه روز انجام دهد. شرایط تیم ملی ما به گونه ای شده است که سالی یکبار نهایتا برای آن اردو می‌گذارند و این اصلا در شان فوتسال زنان ایران که در آسیا عنوان دارد، نیست.

شیربیگی با اشاره مسابقات جام کافا گفت: فعلا مسابقات کافا را در پیش داریم. سال گذشته در این جام قهرمان شدیم ولی اگر خاطرتان باشد مقابل ازبکستان که حریف جدی برای ما نیست به تساوی تن دادیم و این اصلا برای ما خوب نیست. امیدوارم که پس از این شاهد ثبات و اتفاقات خوب برای فوتسال زنان ایران باشیم.

انتهای پیام/