شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازار خودرو#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش نسبی در در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۹۱۱۰
اقتصادنیوز: بازار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز را بانوسان پشت سرگذاشتند و در کنار ثبات قیمت برخی از خودروها، برخی دیگر افت اندک قیمت داشتند.
آرامش نسبی در در بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز پرطرفدارهای ایران خودرو بیش از آنکه افت قیمت داشته باشند، ثبات قیمت داشتند و در میان محصولات این شرکت تنها دو خودرو «تارا دنده ای» و «دنا معمولی» امروز افتی یک میلیونی را تجربه کردند.

نوسان کاهشی بازار خودرو از اواسط هفته گذشته آغاز شد و با توجه به نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار این روند امروز هم ادامه داشته است. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو وضعیت جوی کشور و تعطیلی برخی از ادارات هم در کاهشی شدن قیمت خودرو اثرگذار بوده است. در این میان این نکته را نیز باید در نظر گرفت که در این شرایط جوی بازار خودرو در رکود بسر می برد و خرید و فروشی در این بازار بسیار اندک صورت می گیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی باقی ماند و «هایما S7پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 280 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت آن ثابت بود.

اما در بازار امروز «تارا دنده ای» در بازار افت 2 میلیونی داشت و 603 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» هم امروز با افت یک میلیونی در بازار 579 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 710 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو قیمت «پژو 207 دنده‌ای» هم بدون تغییر در بازار 603 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 26