شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تاخیر#آغاز#کار#ادارات#استان#سمنان#پایان#هفته#تمدید

تاخیر در آغاز به کار ادارات استان سمنان تا پایان هفته تمدید شد

تاخیر در آغاز به کار ادارات استان سمنان تا پایان هفته تمدید شد

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: همه ادارات ، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استان از روز سه شنبه ۲۷ تا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ محمد حمیدی روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها ، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان تا پایان هفته فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.
وی ابراز داشت: فعالیت مراکز آموزشی ( به‌جز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع ) نیز تا پایان هفته جاری به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.
جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه ‌های استان است.
حمیدی، از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده ، امکان بهره مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

هواشناسی استان سمنان ماندگاری هوای سرد در این استان را تا پایان هفته و جمعه اعلام کرده است.