شهر خبر

وحید مسعودی: مقابل اسپانیا از پیش باخته نیستیم

وحید مسعودی: مقابل اسپانیا از پیش باخته نیستیم

بازیکن تیم ملی هندبال گفت: مقابل اسپانیا از پیش باخته نیستیم.

وحید مسعودی بازیکن تیم ملی هندبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص بازی امشب با اسپانیا در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: اسپانیا یکی از تیم‌های قدرتمند اروپاست و جزو 3-4 تیم نخست جهان است. بازی که داریم بازی سنگینی است و ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا یک بازی محکم را به نمایش بگذاریم.  ما خودمان را از پیش باخته فرض نمی‌کنیم  می‌رویم که همه توان خود را بگذاریم تا به امید خدا یک نتیجه خوب و عالی را کسب کنیم.

وی با اشاره به دو بازی قبلی تیم‌ملی گفت: بازی مقابل مونته‌نگرو که یک بازی پایاپایی بود تیمی که جزو تیم‌های خوب اروپا به شمار می‌رود. بازی پایاپایی بود اما متاسفانه آخر بازی کترل ثوپ از دست ما خارج شد و با سه امتیاز متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

مسعودی در پایان بیان کرد: بازی شیلی هم یک بازی پایاپای بود که توانستیم نتیجه را بگیریم و برنده بازی باشیم. به احتمال زیاد از گروه خودمان صعود می‌کنیم. تجربه خوبی برای ماست چرا که آرزوی هر ورزشکاری حضور در مسابقات جهانی است. برای خود من تجربه خوبی بود هر چند در دیدارهای تدارکاتی از ناحیه مچ پا آسیب دیدم اما تلاش میکنم با ریکاوری خوب خودم را برای بازیهای بعدی آماده‌تر کنم.

انتهای پیام/