شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سپاهان

غایبان بزرگ ساپینتو مقابل سپاهان ؛ بحران مصدومیت بلای جان استقلال استقلال

غایبان بزرگ ساپینتو مقابل سپاهان ؛ بحران مصدومیت بلای جان استقلال استقلال

صدآنلاین | دو ستاره استقلال در تمرین روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختصاصی کار کردند.

بحران مصدومیت انگار دست بردار استقلالی‌ها نیست؛ ریکاردو ساپینتو در مسابقات گذشته تعداد زیادی از نفرات خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشته و همین حالا نیزبرخی بازیکنان باید مدت طولانی تری به تمرینات اختصاصی بپردازند.

در کنار همه مصدومانی که استقلال دارد، تمرین روز گذشته آبی ها در شرایطی برگزار شد که دو ستاره دیگر هم احساس درد کردند. سیدحسین حسینی گلر استقلال و روزبه چشمی هافبک آبی ها دو بازیکنی بودند که در تمرین روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداختند.

این دو بازیکن از ناحیه کشاله احساس درد می‌کنند و اگرچه مصدومیت شان جزئی به نظر می‌رسد اما به هر حال باید کادر پزشکی درباره آنها نظر بدهد.

البته روزبه چشمی در بازی با سپاهان محروم است و اگر مصدومیتش هم رفع شود، نمی‌تواند به میدان برود اما درباره حسینی باید نظر کادرپزشکی استقلال را دید. دروازه بان استقلال در بازی با تراکتور از ناحیه کمر هم دچار مصدومیت جزئی شد اما از این ناحیه مشکل خاصی ندارد.

این در حالی است که مصدومیت مرادمند، رضاوند و یکی دو بازیکن دیگر استقلال هم به طور کامل رفع نشده و وضعیت آنها برای بازی با سپاهان به طور دقیق مشخص نیست.