شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#جلوگیری

یدیعوت آحارونوت:

چالش اصلی «هالیوی» جلوگیری از فروپاشی ارتش است

چالش اصلی «هالیوی» جلوگیری از فروپاشی ارتش است

روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی با اشاره به آغاز دوران ماموریت هرتزی هالیوی در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سه ماموریت عملیاتی وی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه در گزارشی با اشاره به آغاز دوران ماموریت هرتزی هالیوی در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سه ماموریت عملیاتی وی اشاره کرد.

این روزنامه در این باره نوشت: هالیوی سه ماموریت عملیاتی دارد که شامل آماده سازی ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) برای جنگ آینده، موضوع هسته ای ایران و تحولات داخلی فلسطین می شود.

یدیعوت آحارونوت در ادامه تصریح کرد: بالاتر از همه این ها هرتزی هالیوی با یک چالش جدید و غیر طبیعی مواجه است که جلوگیری از فروپاشی ارتش اسرائیل تحت فشارهای سیاسی فزاینده خواهد بود.

گفتنی است ژنرال «هرتسی هالیوی» امروز رسما در مراسمی که در دفتر بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) برگزار شد، دوران ماموریت چهارساله خود در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

رئیس جدید ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که ۵۴ سال دارد امروز در سخنانی پس از مراسم معارفه خود، گفت: ما ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را برای جنگ در میادین دور و نزدیک آماده خواهیم کرد.

هالیوی که در گذشته معاون رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بوده در شرایطی به عنوان رئیس این ستاد، ماموریت خود را آغاز کرده است که در ماه های اخیر روند تنش ها در کرانه باختری تصاعدی بوده است. همچنین در مرزهای غزه و لبنان ، با وجود آرامش شکننده ای که برقرار بوده، امکان تشدید وضعیت وجود دارد.