شهر خبر

بیگی نژاد: تلاش مجلس بر این است لایحه بودجه ۱۴۰۲ چند دوازدهم نشود

بیگی نژاد: تلاش مجلس بر این است لایحه بودجه 1402 چند دوازدهم نشود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که بودجه ۱۴۰۲، تا پایان امسال، تصویب شود و چند دوازدهمی نشود و در کمیسیون تلفیق نیز تلاش نمایندگان بر این است که کلیات بودجه به طور کامل تصویب شود.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: با توجه به تجربه ای که از بودجه ۱۴۰۱داریم و با درنظر گرفتن این تجربیات، به نظر می رسد که بودجه ۱۴۰۲، قابل اجرا باشد و از لحاظ درآمدی نیز، محقق شود.

وی بیان کرد: امسال شاهد بودیم دولت با مدیریت خود توانست بودجه را مدیریت کند و کسری بودجه نداشته باشیم، دولت در سال ۱۴۰۱، توانست با روش هایی مانند اوراق، صندوق توسعه و... بودجه را کنترل کرده و درنتیجه در سال ۱۴۰۱، توانستیم چاپ پول و تورم ناشی از آن را نداشته باشیم و با توجه به تجربه امسال، برای تحقق لایحه بودجه ۱۴۰۲، مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، افزود: تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که بودجه ۱۴۰۲، تا پایان امسال، تصویب شود و چند دوازدهمی نشود و در کمیسیون تلفیق نیز تلاش نمایندگان بر این است که کلیات بودجه به طور کامل تصویب شود، از نظر رئیس کمیسیون تلفیق و اعضای این کمیسیون، بودجه نباید چند دوازدهمی شود تا در نتیجه آن، شرایط اقتصادی در کشور بحرانی نشود.

انتهای پیام/