شهرخبر

نظامیان صهیونیست از ناحیه سر نوجوان فلسطینی را هدف قرار دادند

نظامیان صهیونیست از ناحیه سر نوجوان فلسطینی را هدف قرار دادند

یک کودک فلسطینی در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به «بیت لحم» در کرانه باختری از ناحیه سر به شدت مجروح شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه اعلام کرد که یک کودک 14 ساله فلسطینی درپی تیراندازی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در یورش نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه «الدهشیه» واقع در «بیت‌لحم» به شدت مجروح شد.

طبق گزارش‌های رسیده از منابع فلسطین اشغالی، این کودک درپی شلیک گلوله مستقیم جنگی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به سرش به شدت مجروح شد. وزارت بهداشت فلسطین حال این کودک را بسیار وخیم گزارش کرده است.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند و در جریان این حملات وحشیانه 8 فلسطینی ربوده شده‌اند.

در شهرک «حزما» اشغالگران رژیم اسرائیل صبح امروز پس از حمله به این شهرک در قدس اشغالی  15 مغازه تجاری متعلق به فلسطینیان را تخریب کردند.

به گفته ساکنان فلسطینی بارها حریم خصوصی خانه‌هایشان توسط نظامیان صهیونیستی نقض شده است، اشغالگران با انجام اینگونه اقدامات وحشیانه و خلاف قوانین بین المللی قصد دارند فلسطینی‌ها را مانند 70 سال پیش از خانه‌های خود کوچ اجباری دهند اما سال‌هاست که در پیشبرد سیاست‌های خصمانه شان ناموفق بوده‌اند.

کرانه باختری منطقه‌ای فلسطینی نشین است که به 3 بخش ( A.B.C) تقسیم شده و یک بخش آن به طور کامل توسط تشکیلات خودگردان محمود عباس و یک بخش به طور مشترک میان این تشکیلات و رژیم اشغالگر و بخش سوم نیز به طور کامل توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود. با وجود چنین توافقی که میان برخی سران فتح با اشغالگران اسرائیلی منعقد شد اما هنوز فلسطینیان ساکن مناطق مذکور مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و سازمان ملل متحد و شورای امنیت تنها به صدور اخطار بسنده می‌کنند.

انتهای پیام/