شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#امریکا

اعتراف مهم سردبیر ایران وایر درباره اینترنشنال ؛ جزئیات تازه از ایمیل های هک شده نازننین بنیادی

گروه هکری عدل علی در روزهای اخیر اعلام کرده است که توانسته به ایمیل‌های نازنین بنیادی از چهره‌هایی که سازمان جاسوسی امریکا به عنوان اپوزیسیون ضدایرانی مطرح کرده است، دست یابد.

ایران اینترنشنال

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: بر اساس یکی از ایمیل‌های فاش شده ۱۵ آگوست ۲۰۲۰، نازنین بنیادی به مازیار بهاری، سردبیر سایت معاند «ایران وایر» ایمیلی ارسال کرده و می‌گوید کسی از ایرانیان حاضر در نیویورک و واشنگتن دی سی را می‌شناسد که در سمت مدیر ارشد و به‌طور مستقیم با هادی قائمی، مدیر مرکز حقوق بشر ایران کار کند؟ مازیار بهاری پاسخ می‌دهد خبرنگاران و فعالانی که من می‌شناسم اکثراً با ایران اینترنشنال که مستقیم از طرف بن سلمان حمایت مالی می‌شوند کار می‌کنند.

سردبیر ایران وایر درحالی در این ایمیل مستقیماً به حمایت مالی بن سلمان از تلویزیون ایران اینترنشنال اشاره می‌کند که این رسانه ضدایرانی هیچ‌گاه در رسانه خود به این مسأله مهم نپرداخته است. گردانندگان این رسانه ضدایرانی خود را حامی محیط امن، آزاد و بدون سانسور، تهدید و اجبار برای خبرنگاران و کنشگران می‌دانند و مدعی هستند ناامنی و ترس آنها باعث شده تا در خارج از ایران به فعالیت خود ادامه دهند. حال شواهد نشان می‌دهد ترس این اپوزیسیون از رژیم سعودی که در قتل و تکه تکه کردن خاشقجی خشونت خود را نشان داده باعث شده است تا این افراد به صورت رسمی درخصوص حمایت بن سلمان از رسانه ضدایرانی ایران اینترنشنال سخن نگویند.