شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازیکنان#اکبری:#شادی#باید#سمت#خودشان#باشد

اکبری: شادی بازیکنان باید به سمت خودشان باشد

اکبری: شادی بازیکنان باید به سمت خودشان باشد

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در مسابقه مقابل فولاد سیرجان از رافائل فارینا قطر پاسور لهستانی به صورت کامل استفاده کردیم و او نشان داد که می‌تواند به عنوان یک مهره مطمئن به پیکان کمک کند.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (یکشنبه 25 دی) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و رفسنجان پیگیری شد. تیم پیکان تهران در تنها مسابقه سه سته این هفته موفق به شکست فولاد سیرجان ایرانیان شد تا به سیزدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

سرمربی تیم والیبال پیکان در ارزیابی این مسابقه گفت: به بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد سیرجان ایرانیان تبریک می‌گویم. این تیم تاکنون نتایج خوبی گرفته و از تیم‌های خوب لیگ برتر است. پیکان در دور رفت در سیرجان نتیجه را واگذار کرد و امروز محکوم به برد بودیم.

پیمان اکبری افزود: از نظر فنی برنامه‌هایی برای مسابقه با فولاد سیرجان داشتیم که بچه‌ها به خوبی انجام دادند. شاید شروع خوبی نداشتیم، اما از زمانی که بازی برابر شد، برتری برای تیم پیکان بود و در نهایت برنده مسابقه شدیم و سه امتیاز ارزشمند گرفتیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: این مسابقه را فراموش می‌کنیم و برای دیدار بعد آماده می‌شویم. رقابت بعدی پیکان با پاس در شهر گرگان است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و انشالله بتوانیم بازی هماهنگی داشته باشیم و دست پر برگردیم.

اکبری در خصوص رافائل فارینا قطر پاسور لهستانی این تیم گفت: در هفته‌های گذشته کمتر به رافائل بازی دادیم و سعی کردیم با محیط و جو والیبال ایران آشنا شود. امروز از او به صورت کامل استفاده کردیم و عملکردی که انتظار داشتیم، برآورده کرد. در هفته‌های گذشته انتقاداتی بود اما امروز نشان داد که می‌تواند به عنوان یک مهره مطمئن به پیکان کمک کند.

وی ادامه داد: رضا رضایی پشت‌خط زن اصلی تیم پیکان است اما رافائل هم اطمینان کادر فنی را جلب کرد و امیدوارم هر دو بازیکن همیشه موفق باشند اما به این شکل انتخاب برای من سخت خواهد شد. به هر حال بنا به ضرورت از هر دو بازیکن استفاده خواهم کرد.

اکبری در خصوص اعتراض امروزش به رفتار بازیکنان تیم فولاد سیرجان، گفت: من دوست دارم بازیکنانم امتیاز بگیرند و به سمت خودمان شادی کنند و امروز از بازیکن تیم مقابل هم همین درخواست را داشتم.

 انتهای پیام