شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#اصولگرا

گاز قطع است و شهرها تعطیل؛ اما روزنامه اصولگرا می‌گوید دولت بحران را کنترل کرده!

روزنامه همشهری نوشت: دولت سیزدهم در مدت نه‌چندان طولانی آغاز به‌کار خود با مدیریت کارآمد تولید انرژی و استفاده از ظرفیت‌های موجود توانست کشور را از بحران قطع برق و گاز در سال‌های پایانی مسئولیت دولت سابق به شرایط پایداری برساند.

گاز قطع است و شهرها تعطیل؛ اما روزنامه اصولگرا می‌گوید دولت بحران را کنترل کرده!
کد خبر: 591647
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۹:۳۲:۴۳
اعتمادآنلاین |

در حالی که گاز خانگی در بخش‌هایی از کشور قطع شده و بسیاری از شهرها نیز به دلیل کمبود گاز در تعطیلی بسر می‌برد، روزنامه همشهری عملکرد دولت سیزدهم در تامین انرژی را ستایش کرده و مدعی شده دولت رئیسی کشور را بحران قطع گاز به شرایط پایدار رسانده است!

به گزارش همشهری، دولت سیزدهم در مدت نه‌چندان طولانی آغاز به‌کار خود با مدیریت کارآمد تولید انرژی و استفاده از ظرفیت‌های موجود توانست کشور را از بحران قطع برق و گاز در سال‌های پایانی مسئولیت دولت سابق به شرایط پایداری برساند. سیدابراهیم رئیسی و اعضای کابینه‌اش تاکنون توانسته‌اند یک تابستان و 2زمستان با شرایط عادی را در نقطه اوج مصرف انرژی رقم بزنند و نور و گرمای خانه‌های مردم را در فصول مختلف سال تامین کنند. این در حالی است که حداقل در 2سال پایانی دولت حسن روحانی مردم نقاط مختلف کشور با قطع مکرر گاز و برق مواجه شده بودند و این در شرایطی بود که مردم ایران وضعیت تامین انرژی خانه‌های خود را در تابستان‌ها و زمستان‌های سخت با سایر کشورها مقایسه می‌کردند؛ کشوری که دومین منابع گازی دنیا را در اختیار داشت و نمی‌توانست مدیریت بهینه تولید و انتقال داشته باشد و اکنون شرایط بهبود یافته است.