شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

جنبش حماس:

نبرد ملت فلسطین برای بازپس‌گیری سرزمین خود ادامه دارد

نبرد ملت فلسطین برای بازپس‌گیری سرزمین خود ادامه دارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و حقوق خود ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن تسلیت شهادت «احمد حسن کحله» شهروند فلسطینی ساکن رام الله در کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که تشدید جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری هرگز عزم و اراده آنان برای ادامه راه مقاومت و پایداری تا رسیدن به حقوق خود و بازپس‌گیری سرزمین غصب شده و بازگشت به آن را تضعیف نخواهد کرد.

جنبش حماس در بیانیه ای عنوان کرد که جنایت قتل عامدانه شهید احمد حسن کحله در شهرک سلواد و تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در شهرها و روستاهای کرانه باختری جنایتی صهیونیستی و خطرناک است.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد که شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله ۳ کودک از ابتدای سال جاری نقاب از چهره حقیقی دولت جنایتکار نتانیاهو برداشت.

این جنبش خواستار تحرک فوری کشورهای عربی و جامعه جهانی برای رسواسازی جنایات دشمن صهیونیستی و تلاش برای توقف جنایات علیه ملت فلسطین و مجازات مسئولان صهیونیست در دادگاه‌ های بین‌ المللی شد.