شهر خبر

محورهای رایزنی رئیس جمهور کره جنوبی با رئیس امارات

محورهای رایزنی رئیس جمهور کره جنوبی با رئیس امارات

رئیس جمهوری کره جنوبی در سفر امروز یکشنبه خود به امارات با رئیس این کشور درباره همکاری ها و تحولات منطقه ای و بین المللی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، یون سوک یول رئیس جمهوری کره جنوبی در سفر امروز یکشنبه خود به امارات با رئیس این کشور درباره همکاری ها و تحولات منطقه ای و بین المللی دیدار و گفتگو کرد.

«یون سوک یول» رئیس جمهوری کره جنوبی در سفر امروز یکشنبه خود به امارات، در دیدار با «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات متحده عربی، علاوه بر مسائل منطقه ای و بین المللی مورد توجه دو طرف، پیرامون فرصت‌های همکاری و توسعه آن در افق‌های گسترده‌تر در زمینه‌های مختلف بحث و گفت وگو کرد. این گفت وگوها در چارچوب روابط راهبردی ویژه دو کشور بود.

این اولین سفر رئیس جمهوری کره جنوبی به امارات از زمان تصدی ریاست جمهوری است.

رئیس امارات متحده عربی ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهوری کره جنوبی به کشورش، تقویت کننده روابط راهبردی ای باشد که دو کشور را طی دهه ها متحد کرده است.

براساس این گزارش دو طرف همچنین درباره راه های مختلف همکاری ها و نیز تحولات دو کشور در زمینه های سرمایه گذاری، اقتصادی، علمی، فرهنگی، فناوری های پیشرفته و نیز انرژی های تجدیدپذیر و سایر زمینه های حیاتی مورد علاقه دو کشور گفتگو کردند.