شهر خبر

دستگیری عامل دخیل در شهادت سروان «احمد کشوری نیا»

دستگیری عامل دخیل در شهادت سروان «احمد کشوری نیا»

عامل دخیل در شهادت سروان «احمد کشوری نیا» در یکی از شهرهای غربی کشور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ هادی رفیعی نیا فرمانده انتظامی ساوه از شناسایی و دستگیری عوامل دخیل در شهادت فرمانده یگان امداد ساوه طی عملیاتی توسط پلیس استان در یکی از شهرهای غربی کشور خبر داد.

سروان «احمد کشوری نیا» فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه روز هفدهم دی ماه در حین مأموریت تعقیب و مراقبت خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی، بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو گشت پلیس به بیرون پرتاب و به شدت از ناحیه سر مصدوم شد.

در این حادثه متأسفانه سروان کشوری نیا به علت مرگ مغزی پس از چند روز به درجه رفیع شهادت نائل و راننده خودرو شوتی با سرعت از محل متواری شد.

لازم به ذکر است در همین راستا دو تیم از افسران زبده پلیس آگاهی استان مرکزی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با همکاری پلیس آگاهی استان کردستان با کمترین سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام بامداد امروز با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای عامل این جنایت در شهرستان سنندج شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.