شهر خبر

حسن پروانه: وسلین بزرگی خود را ثابت کرد/ سیاوشی تیم‌ملی را مقابل شیلی نجات داد

حسن پروانه: وسلین بزرگی خود را ثابت کرد/ سیاوشی تیم‌ملی را مقابل شیلی نجات داد

گلر پیشین تیم‌ملی هندبال گفت: وسلین قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان بزرگی خود را ثابت کرد.

حسن پروانه گلر اسبق تیم‌ملی هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص عملکرد تیم‌ملی در رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان اظهار داشت: قبل از هر چیز اجازه دهید در مورد بازیهای تدارکاتی که تیم‌ملی پیش از اعزام به مسابقات داشت صحبت‌ کنیم، ما ابتدا در یک تورنمنت چهار جانبه شرکت کردیم و در این تورنمنت مقابل بلژیک و لهستان نتیجه را واگذار کردیم و در برابر مراکش پیروز شدیم. بازیهای بسیار خوبی بود و بعد از آنهم یک بازی با کره جنوبی داشتیم این بازی هم منجر به برد شد. این بازیها خیلی کمک کننده بود هر چند که در این دیدارها چند تن از بازیکن‌های ما نیز به دلیل عدم صدور ویزا حضور نداشتند.

وی در ادامه تاکید کرد: به اعتقاد من وسلین در همین رویدادهای تدارکاتی بزرگی خود را ثابت کرد. مقابل شیلی هم خوب بازی کردیم و از همه مهمتر برد نتیجه مورد انتظار ما بود که خوشبختانه محقق شد. در برابر شیلی نصف‌گل‌های ما توسط بازیکن‌هایی زده شد که تا دو روز قبل از آغاز این رقابت‌ها هنوز موفق به اعزام نشده بودند. در همین راستا باید از اعتماد وسلین به این بازیکنها تشکر کنیم‌.

پروانه خاطر نشان کرد: ما نیمه اول خیلی عالی بودیم ولی در شش دقیقه پایانی واقعا خوب نبودیم شاید جو مسابقات به نوعی تاثیرگذار بوده باشد. ولی به هر شکل بازی مقابل شیلی کمی سخت گذشت، فراموش نکنیم که محمد سیاوشی گلر تیم‌ملی باعث نجات تیم‌ملی مان شد. خوشبختانه با کسب این پیروزی موفق شدیم به جزو ۲۴ تیم جهان صعود کنیم که اتفاق بسیار شیرینی است و باید قدر آن را بدانیم.

این کارشناس هندبال در پایان با اشاره به دیگر بازیهای تیم‌ملی گفت: باخت مقابل مونته‌نگرو کمی از قبل قابل پیش‌بینی بود اما بازیکن‌های ما بازی بدی نداشتند و پایاپای تیم مونته‌نگرو پیش رفتند اما متاسفانه در یک نتیجه نزدیک این بازی را واگذار کردیم. امیدوارم که بتوانیم مقابل اسپانیا بهتر ظاهر شویم هر چند که بازی بسیار سختی است و کاملا با دو دیدار دیگرمان متفاوت است.

انتهای پیام/