شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#گواردیولا#منچستریونایتد#جزیره

پیش بینی دشمن رونالدو از گواردیولا و کلوپ درست از آب درآمد

پیش بینی دشمن رونالدو از گواردیولا و کلوپ درست از آب درآمد

رسانه آمریکایی به پیش‌بینی سرمربی منچستریونایتد پیش از شروع فصل لیگ جزیره اشاره کرد.

به گزارش مشرق، تیم منچستریونایتد در ادامه روند فوق‌العاده نتیجه‌گیری، موفق شد عصر شنبه منچسترسیتی را شکست دهد و خود را رسماً در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس جا کند.

حالا شاگردان «اریک تن‌هاگ» سرمربی هلندی منچستریونایتد از ۱۳ بازی گذشته خود، ۱۲ بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند و نمایش دلپذیری هم برای هواداران خود به‌جا گذاشته‌اند.

همزمان با تیره‌روزی‌های منچسترسیتی و لیورپول که شنبه شب با سه گل مغلوب برایتون شد، رسانه آمریکایی ESPN اظهارنظر تن‌هاگ قبل از آغاز فصل را بازخوانی کرده است. سرمربی پیشین آژاکس گفته بود: من منچسترسیتی و لیورپول را تحسین می‌کنم اما شما همیشه خواهید دید که هر دورانی به پایان خواهد رسید.

پیش بینی دشمن رونالدو از گواردیولا و کلوپ درست از آب درآمد

سال‌های گذشته همیشه عرصه تقابل منچسترسیتی و لیورپول در لیگ جزیره بوده و حالا به نظر می‌رسد منچستریونایتد و آرسنال صدرنشین، همانند گذشته ابتکار عمل را به دست گرفته‌اند.

اریک تن هاگ عامل اصلی جدایی کریستیانو رونالدو از شیاطین سرخ بود. دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با تصمیم تن هاگ به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود و در نهایت با مصاحبه تند علیه سرمربی منچستر از تیم جدا شد و راهی النصر عربستان شد.

منبع: فارس