شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#دولت#تعطیل

دفاع ارگان رسانه‌ای شهرداری از دولت رئیسی؛ اگر تهران تعطیل نمی‌شد احتمال داشت گاز برخی استان‌ها قطع شود

روزنامه همشهری نوشت: تعطیلی پایتخت اجتناب‌ناپذیر بود؛ زیرا به‌دلیل قرار گرفتن استان تهران در کمربند انتقال خطوط گاز، درصورت تعطیل نشدن تهران، این احتمال وجود دارد تا گاز به استان‌های شمالی، به‌ویژه استان‌های گلستان، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل نرسد.

دفاع ارگان رسانه‌ای شهرداری از دولت رئیسی؛ اگر تهران تعطیل نمی‌شد احتمال داشت گاز برخی استان‌ها قطع شود
کد خبر: 591414
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری تعطیلی پایتخت به دلیل بحران کمبود گاز در کشور را توجیه کرد و با دفاع از عملکرد دولت نوشت: اگر تهران تعطیل نمی‌شد احتمال قطع گاز وجود داشت.

به گزارش همشهری، این روزها مردم به‌ویژه در استان‌های شمالی کشور شاهد افت فشار گاز هستند. تردیدی نیست که راه عبور از این وضعیت و مواجه نشدن با قطع احتمالی گاز، همراهی مردم در سراسر کشور و تنظیم دمای محل سکونت و کارشان بین 18تا 21درجه است. به‌گفته وزیر نفت لازم است شهروندان از لباس گرم استفاده کنند. همزمان دولت در تلاش برای کنترل وضع، نسبت به تعطیلی برنامه‌ریزی شده برخی استان‌ها اقدام کرده است. تعطیلی پایتخت هم اجتناب‌ناپذیر بود؛ زیرا به‌دلیل قرار گرفتن استان تهران در کمربند انتقال خطوط گاز، درصورت تعطیل نشدن تهران، این احتمال وجود دارد تا گاز به استان‌های شمالی، به‌ویژه استان‌های گلستان، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل نرسد.