شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مذاکره#امارات#الاهلی

مدیرعامل استقلال در راه مذاکره با گابریل پین

مدیرعامل استقلال روز یکشنبه عازم امارات خواهد شد تا با گابریل پین و باشگاه شباب الاهلی مذاکره کند.

مدیرعامل استقلال در راه مذاکره با گابریل پین

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

هفته گذشته بود که بحث سفر علی فتح‌الله‌زاده به کشور امارات حاشیه های زیادی را ایجاد کرد. با اینکه مدیرعامل استقلال قرار بود برای پیگیری بدهی باشگاه به شباب الاهلی امارات و گابریل پین مربی ایتالیایی به دوبی برود، اما شایعاتی درباره مذاکره او با فرهاد مجیدی برای قبول سرمربیگری استقلال به وجود آمد.

به همین خاطر فتح‌الله زاده سفر خود به امارات را لغو و به بعد از دیدار استقلال و تراکتور در جام حذفی موکول کرد تا حاشیه جدیدی پیش نیاید. حالا با توجه به پیروزی استقلال مقابل تراکتور و بازگشت آرامش به اردوی آبی پوشان مدیرعامل این باشگاه بلیت دوبی را رزرو کرده و فردا(یکشنبه)‌عازم امارات خواهد شد.

فتح‌الله‌زاده قرار است در این سفر مذاکراتی را با مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات برای گرفتن فرصت آنها در پرونده رضایتنامه مهدی قایدی داشته باشد. او همچنین با گابریل پین مربی ایتالیایی سابق استقلال که اکنون دستیار فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء است مذاکره خواهد کرد تا مطالبات او به صورت قسطی پرداخت شود.


تفاهم با شباب الاهلی و گابریل پین باعث باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال خواهد شد و باید دید مدیرعامل استقلال چقدر در این ماجرا موفق خواهد بود.