شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#طبیعی#مازندران#آمل

سجادی: نصب چمن طبیعی در استان‌هایی مانند مازندران باید در اولویت باشد/ ورزشگاه کاله آمل سرمایه ملی است

سجادی: نصب چمن طبیعی در استان‌هایی مانند مازندران باید در اولویت باشد/ ورزشگاه کاله آمل سرمایه ملی است

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از ورزشگاه شهید چمران شهرستان آمل گفت: برای تکمیل این استادیوم نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و برای نصب و استانداردسازی نور ورزشگاه تلاش می‌کنیم تا پایان بهمن ماه محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حمید سجادی با حضور در شهرستان آمل از ورزشگاه شهید چمران این شهرستان بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: بهتر است در استان های مانند مازندران به جای چمن مصنوعی از چمن طبیعی استفاده شود. برای اینکه باید به امنیت، ایمنی و سلامت ورزشکاران و کیفیت تمرین و مسابقات در تمام ابعاد مورد توجه باشد.

دکتر سید حمید سجادی افزود؛ بعد از راه‌اندازی چمن ورزشگاه شهید چمران، نیاز به نصب سایر امکانات ورزشی چون ورودی‌های مناسب، محل نگهبانی خوب، اتاق‌های مناسب برای پذیرایی، استراحت و استقبال و رعایت استانداردهای لازم است.

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت؛ برای تکمیل این استادیوم نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و برای نصب و استانداردسازی نور ورزشگاه تلاش می‌کنیم تا پایان بهمن ماه محقق شود.

وی افزود؛ مابقی تجهیزات چون سکوها با وجود تامین ۳ هزار نفری در صورت نیاز ۵۰۰ نفر دیگر نیز اجرایی می‌شود تا مردم شهرستان از نهایت ظرفیت این فضای ورزشی آن هم در دل شهر استفاده ببرند.

دکتر سجادی در پاسخ به سئوالی درخصوص پیست دو و میدانی در این استادیوم بیان داشت : با توجه به افزایش قیمت ها برای نصب پیست، باید بررسی و برآورد شود و تلاش میکنیم این مهم در برنامه های آینده قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره ورزشگاه بخش خصوصی کاله آمل گفت: در این زمینه اطلاعات کامل داشته و مطالعه لازم انجام و دقیق اطلاع‌رسانی شده است.

این مورد نیاز به پیگیری برای ادامه ساخت با اخذ مجوزهای خاص است و در مطالعات JIS و تعیین نقطه ساخت و محل ساخت مبنی بر قرار گرفتن یا نگرفتن کنار رودخانه انجام است و نیاز به هماهنگی سایر دستگاه‌ها می‌باشد؛

وی افزود؛ این ورزشگاه یک سرمایه ملی است و به تقویت ارزش افزوده منطقه کمک می‌کند و باعث افتخار برای ورزش کشور است.

انتهای پیام/