شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

تازه‌ترین خبر از لوکادیا

تازه‌ترین خبر از مهاجم پرسپولیس/ تیم سوم یونان به دنبال «لوکادیا»

تیم فوتبال پائوک که در حال حاضر در رده سوم سوپرلیگ یونان قرار دارد، جذب «یورگن لوکادیا» مهاجم پرسپولیس را در برنامه گذاشته است.

به گزارش مشرق، یورگن لوکادیا مهاجم توانمند و هلندی پرسپولیس پس از چند ماه حضور در این تیم به یکباره ایران را ترک و قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد.

لوکادیا که امید اول گلزنی پرسپولیس در این فصل و همینطور یکی از مدعیان آقای گلی لیگ محسوب می‌شد، با جدایی خود خلاء بزرگی را در پرسپولیس ایجاد کرد. هرچند هواداران پرسپولیس با درخشش محمد عمری و نتیجه گیری تیمشان در بازی‌های اخیر به تدریج لوکادیا را به پرده فراموشی می‌سپارند اما این مهاجم مورد توجه تیم‌های مختلفی قرار گرفته است.

نشریه Forza یونان در شماره امروز خود با انتشار تصویری از مهاجم هلندی، خبری اختصاصی در مورد لوکادیا منتشر کرده است. به نوشته این نشریه، تیم پائوک که در حال حاضر در رده سوم سوپر لیگ یونان است، دو مهاجم را مدنظر قرار دارد؛ لوکادیا و ژان فیلیپه کراسسو.

تازه‌ترین خبر از مهاجم پرسپولیس/ تیم سوم یونان به دنبال «لوکادیا»

همچنین در روزهای اخیر خبرهایی از علاقه تیم‌های ترکیه‌ای به لوکادیا در بعضی از رسانه‌های این کشور منتشر شده بود. پیش از این هم یکی از خبرنگاران هلندی لوکادیا را به یکی از باشگاه‌های این کشور پیشنهاد داده بود.

منبع: مهر