شهر خبر

اقدام شایسته تقدیر رئیس دانشگاه شریف برای حمایت از نخبگان ایرانی

اقدام شایسته تقدیر رئیس دانشگاه شریف برای حمایت از نخبگان ایرانی

رئیس دانشگاه شریف صبح امروز با پیوستن به میکروبلاگ ایرانی ویراستی گامی عملی برای حمایت از جوانان نخبه ایرانی برداشت

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ حضور مدیران و مسئولان ارشد کشور در سکوهای ایرانی به طور قطع سبب افزایش مرجعیت آن‌ها برای رجوع رسانه‌ها و مردم خواهد شد.

استفاده مسئولان و مدیران کشور از کالای ایرانی در هر عرصه‌ای مشوق مردم برای تکرار این کار خواهد بود، آن‌ها نباید احساس کنند که مسئولان ارشد کشور خود اعتقادی به توان بومی متخصصان ایرانی ندارند و استفاده از آن را فقط برای مردم تجویز می‌کنند، مانند برخی صنایع که چنین تداعی در ذهن مردم شکل گرفته است.

حضور مدیران ارشد کشور و شخصیت‌های مهم کشوری و لشگری و فعال نبودن آن‌ها در سکوهای خارجی از سوی دیگر سبب خواهد شد تا رسانه‌‌ها داخلی و خارجی برای انعکاس مواضع آن‌ها به سکوهای داخلی مراجعه کنند، همین مسئله خود سبب تقویت دوچندان سکوهای داخلی خواهد شد.

حساب ویراستی جلیلی

اهمیت این موضوع سبب شده تا گروهی از فعالان فضای مجازی با راه‌اندازی پویشی تحت عنوان «سلام ویراستی» از مدیران ارشد نظام تقاضا کنند که برای انعکاس مواضع خود به این میکروبلاگ ایرانی بپیوندند، تقاضایی که رسول جلیلی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی و رئیس دانشگاه شریف صبح امروز آن را اجابت کرد, وی با شناسه کاربری @Rsljalili وارد میکروبلاگ ایرانی ویراستی شد، رویه‌ای که در صورت امتداد توسط سایر مسئولان آثار مثبت ملموسی در هندسه فضای مجازی کشور خواهد داشت.

انتهای پیام